Vad göras med granne?

Vad ska man göra med grannen?

• Antal röstningar
    0
Hur skulle du själv vilja bli bemött om en granne under dig inte har samma uppfattning om vad som är störande??

Hjälper att tänka så för det mesta! :tummenupp

dom for jävlat nyss. Tur för dom för snart hade sven-erik kommit hem från jobbet och han gillar INTE när nån lever om :D
Sa aldrig åt dom, gillar inte konfrontationer, dropkickade väggen några gånger men det hjälpte inte. Ska nog som sagt bara lämna en lapp för jag är inte heller den som är dålig på att leva om ibland men fan inte på vardagar.

Plus att det hursomhellst är olagligt att leva om för mycket även före klockan 22, även om man är i villa :fakta

edit: såg då dom for också att dom var typ tio pers inte två

Var trevlig första gången. Hade nån kommit och varit tyken och bett mig sänka musiken så hade jag höjt volymen istället. Kommer däremot någon är är vänlig och ber mig sänka så visst, inga problem.

honkiie skrev:
dom for jävlat nyss. Tur för dom för snart hade sven-erik kommit hem från jobbet och han gillar INTE när nån lever om :D
Sa aldrig åt dom, gillar inte konfrontationer, dropkickade väggen några gånger men det hjälpte inte. Ska nog som sagt bara lämna en lapp för jag är inte heller den som är dålig på att leva om ibland men fan inte på vardagar.

Plus att det hursomhellst är olagligt att leva om för mycket även före klockan 22, även om man är i villa :fakta

edit: såg då dom for också att dom var typ tio pers inte två

Är trevlig första gången, funkar det inte. Bli vansinnig släpp alla hämningar jag lovar dom kommer inte att störa dig sedan.

Hehe, intressant med såna hör diskussioner. Honkiee får rådet att nita grannen. I andra trådar där grannar har klagat på en sporthoj.com-medlem som spelar högt så har råden varit att ljudbomba grannen eller liknande. Lite inkonsekvens kanske...

Poängen är att det alltid finns två sidor av myntet...

lee skrev:
Hehe, intressant med såna hör diskussioner. Honkiee får rådet att nita grannen. I andra trådar där grannar har klagat på en sporthoj.com-medlem som spelar högt så har råden varit att ljudbomba grannen eller liknande. Lite inkonsekvens kanske...

Poängen är att det alltid finns två sidor av myntet...

Hehe, tänkte också på det! :hihi

Summa summarum.

Jävlas man med sporthojjare så SMELLERE!! DIREKCT!!! :mad:

:tungan

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back