Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vantskruv skrev:Har du bensin i tanken? Du skulle ha tömt bensinen och sedan vädrat ut tanken innan du kört in den. Täppa igen utjämningshålet under tanklocket hjälper en del. Häll i lite olja i tanken och skak om.![]()
För mig luktar det lite men det är bara för att det fortfarande finns bensinånga i tanken, funderar på att suga ut det med dammsugaren men det känns ju lite riskfyllt. :kocko ???

Pippi skrev:Någon som vet av något garage i närheten av Tyresö där vi skulle kunna ställa vår hoj under vintern?
Den står just nu i vardagsrummet o de luktar inte så gott...![]()
Herman skrev:Pröva, vill ha utförlig redovisning om den inte funkar så bra...![]()

Vantskruv skrev:Har du bensin i tanken? Du skulle ha tömt bensinen och sedan vädrat ut tanken innan du kört in den. Täppa igen utjämningshålet under tanklocket hjälper en del. Häll i lite olja i tanken och skak om.![]()
För mig luktar det lite men det är bara för att det fortfarande finns bensinånga i tanken, funderar på att suga ut det med dammsugaren men det känns ju lite riskfyllt. :kocko ???

tuppjuck skrev:Har för mig att jag såg någon (fazerfun?) som har ett garage i Tyresö nu men som söker nytt lite närmare hemma. Möjligen i garageplats i Stuvsta-tråden. Om du har tur så kan ni genomföra ett triangelbyte![]()
Pippi skrev:Någon som vet av något garage i närheten av Tyresö där vi skulle kunna ställa vår hoj under vintern?
Den står just nu i vardagsrummet o de luktar inte så gott...![]()
Pippi skrev:Japp de e ju de. Men de sägs att tanken ska vara helt full när man ställer av den o så säger vissa att den ska vara tom... Vad för olja ska man hälla i om så är?
Låt dammsugaren få fortsätta leva, verkar synd att förstöra en antikvitet
Jag letade på honom men jag hittade inget... Får du veta vem de är så kan du väl snälla hojta till![]()

|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |