Ninja-Lisa
Sporthojsnörd
Säg att du fått problem med ballen till en sjuksköterska så kanske hon kan massera lite?
Jättekul.

Till TS. Kanske passa på att läsa nåt? Finns alltid böcker att låna på sjukhus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Säg att du fått problem med ballen till en sjuksköterska så kanske hon kan massera lite?
Har faktiskt inte tänkt på en bok. Om jag inte hamnar under kniven under morgonen ska jag låna mig något.
Dagen har iaf varit att vänta på operation. Träffa en narkosläkare. Pratat med polaren som berättade att hans pappa satt i restaurangen så jag gick ner och slog ihjäl en timme med han...
Och nu blir det tv tills man sommar och vänta på operationstid ännu en dag.
Har sökt efter orgierummet men inte hittat det än.
Ge gärna fler förslag. Bonuspoäng för dom extra kreativa.
Extra tack för den långa sidan med utdrag från patientjournaler. Om någon hörde ett skratt på Umeås lasarett var det jag.![]()
jag skulle göra som på din avatar, finns det något tråkigare än sjukhus
Kanske ägna en tanke åt alla som måste ligga på sjukhuset i flera månader/år i sträck? Man får ett annat perspektiv på saker ganska snabbt...
Om man alltid går efter den folisofin så kan man ju aldrig klaga på att man har tråkigt/har skoskav/bussen är sen/mår dåligt/är fattig/blir misshandlad av partnern eftersom det finns ju alltid nån som har det värre.
Extra tack för den långa sidan med utdrag från patientjournaler. Om någon hörde ett skratt på Umeås lasarett var det jag.![]()
Om man alltid går efter den folisofin så kan man ju aldrig klaga på att man har tråkigt/har skoskav/bussen är sen/mår dåligt/är fattig/blir misshandlad av partnern eftersom det finns ju alltid nån som har det värre.
Men det är sällan man ligger på sjukan i dagar i sträck. Först då fattar man hur mycket det suger.
...
Ok, eftersom ingen annan har frågat än; Varför ska du operera dig?
Det hade varit roligare om ni ger mer rolig medicin
![]()
Så du överlevde trisstessen?Utskriven!![]()
Det var ett lång inlägg....
Kunde inte låta bli...
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |