Lou siffer
officiellt lammkött
Thomas B Du bekräftar åter igen min bild tränningsfreaks..Om du nu vet allt hur vet du att det måste vara personens hjärna som då har en rubbning? Det kan vara en så enkel sak som att hormon-nivåerna är helt fel, men hur löser han detta? Går han och gnäller får han bara anti-dep och ingen tänker längre. Men detta räknar jag med att du visste hur det hormonella systemet påverkar välmående o.s.v med tanke på ditt uttalande.
Har någon fått diabetes till följd av dåliga matvanor får dem skylla sig själva, är det en medfödd skada på bukspottskörteln snackar vi om något helt annat.
Dina gämförelser är bara meningslösa. En person som sitter och mest tycker att livet suger, vill inte ta tag i det och vända sin negativa spiral till något kul gämför du med diabetes eller reumatismförjävla genomtänkt. Och ja, jag har läst psykologi och pluggat flera kurser av det också. Det har inte ändrat min inställning.
Ett par vänner har varit jävligt långt nere varav en försökt ta sitt liv, guess what... personerna vaknade upp och gjorde något åt det själva!
Jag kommer inte få diabetes då jag äter korrekt, inte heller högt blodtryck då jag mäter det ofta. Dessutom går jag och tar full-spektra blodtest ett par gånger om året. Huvudvärk maskerar jag inte med t.ex panodil.
Men du e inte ensam ni e likadana allihop..