Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
watson skrev:2459200Jag har lovat min mamma att inte sätta henne på hem förens hon börjar dregla...![]()
Jag tror inte att min mamma skulle vilja bo hos mej. Hon vill väll inte ses som en belasting för mej!! Bara för att man blir äldre så blir man väll inte korkad för det! Sluta degradera era föräldrar till idislande kossor....
/Carin

AndreasNo skrev:2459228Men farsan e ju en korkad gubbjävel![]()
watson skrev:2459238Ja.. Det säger du nu.. Vänta tills du får hålla hans hand när han dör....
/ Fröken synisk

watson skrev:2459200Jag har lovat min mamma att inte sätta henne på hem förens hon börjar dregla...![]()
Jag tror inte att min mamma skulle vilja bo hos mej. Hon vill väll inte ses som en belasting för mej!! Bara för att man blir äldre så blir man väll inte korkad för det! Sluta degradera era föräldrar till idislande kossor....
/Carin
Kajan skrev:2459264Hemska tanke
ar din hoj pa avataren dalmatiner prickig???![]()
Mark skrev:2459265Så när din mamma inte dreglar men har svårt att gå i trappor, inte klarar toalettbesöken själv och inte heller att ta på och av sig kläder. Ska du hjälpa till då fast hon inte bor hos dig?
Hur ska det gå till!?
Mark
watson skrev:Ironin är död, och insiderskämt ska man tydligen inte dra för oinsatta....
/Carin
watson skrev:2459238Ja.. Det säger du nu.. Vänta tills du får hålla hans hand när han dör....
/ Fröken synisk

Alicia skrev:2463026
Städ och tvätt är det första man inte orkar att göra när man blir gammal. Sen blir det mer omsorgsbehov.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |