MC Doktorn
Guest
Befinner mig här för jobb $$$ i 2V vad kan man göra här, allt verkar vara stendött och känner mig som en alien !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2ono skrev:Befinner mig här för jobb $$$ i 2V vad kan man göra här, allt verkar vara stendött och känner mig som en alien !!!
wizlow skrev:äta massvis av bollnäs fil
2ono skrev:Jo men vem vill betala , jag satsar på allt utan rullator![]()
Långa farbron skrev:Enl "hur gammal är du tråden" så tycks du ju inte vara helt ocharmig (3 barn) så gå ner och snacka upp fröken i receptionen och be henne skriva det som "hyra av Overhead projektor"
Börja lite försiktigt med att fnissa runt lite fråga om du får ta en godis eller en penna,sen säger du ..vilka vackra ögon du har samtidigt som du skrapar lite med foten.
Sen frågar du vad hon gillar för musik och vilket stjärntecken hon är född i,säger hon tex fiskarna så ropar du -men gud!! det är ju jag med =kontakt etablerad.
Sen ber du om att få en aftonbladet och läser dagens ros högt för henne,där du illistigt byter ut insändarnamnet mot ditt eget och den som blir tackad mot hennes (kolla namnskylten),lämpligtvis så byter du ut anledningen också.
Tex.
Jag vill ge dagens ros till (namnskylt) för att hon har så vackra ögon.
Tack önskar (ditt namn)
Funkar alltid![]()
Långa farbron skrev:Enl "hur gammal är du tråden" så tycks du ju inte vara helt ocharmig (3 barn) så gå ner och snacka upp fröken i receptionen och be henne skriva det som "hyra av Overhead projektor"
Börja lite försiktigt med att fnissa runt lite fråga om du får ta en godis eller en penna,sen säger du ..vilka vackra ögon du har samtidigt som du skrapar lite med foten.
Sen frågar du vad hon gillar för musik och vilket stjärntecken hon är född i,säger hon tex fiskarna så ropar du -men gud!! det är ju jag med =kontakt etablerad.
Sen ber du om att få en aftonbladet och läser dagens ros högt för henne,där du illistigt byter ut insändarnamnet mot ditt eget och den som blir tackad mot hennes (kolla namnskylten),lämpligtvis så byter du ut anledningen också.
Tex.
Jag vill ge dagens ros till (namnskylt) för att hon har så vackra ögon.
Tack önskar (ditt namn)
Funkar alltid![]()

Biturbo skrev:Ät på MAX å åk vidare.. Det är det enda jag brukar göra iaf..

duckie skrev:Det där var det många smörpoäng på!

BrandmannenSnorfen skrev:Gå ner på det lilla torget i centrum och spana lite så kanske du får se Gasmask-mannen!
Ett verkligt original som brukade dra omkring där som en osalig ande!
Men han kanske är borta nu...har undvikit Bollnäs de senaste åren.![]()
Men ett korvkalas på Mamma Mos(om det heter så än) kanske?Precis mittemot polisstationen!!![]()

Lever han än?JonasSE skrev:Brandmannen![]()
Snorfen skrev:Gå ner på det lilla torget i centrum och spana lite så kanske du får se Gasmask-mannen!
Ett verkligt original som brukade dra omkring där som en osalig ande!
Men han kanske är borta nu...har undvikit Bollnäs de senaste åren.![]()
Men ett korvkalas på Mamma Mos(om det heter så än) kanske?Precis mittemot polisstationen!!![]()
JonasSE skrev:vad vill du göra?
vill du bli full och para dig så går du på ett ställe som heter Tranan på onsdag, väldigt lätt där.
vill du köra skoter/åka snowboard så åker du 6 mil norrut och hyr utav järvsö cykel och motor.
Kinakrogen är ÄCKLIG, antar att det var flitelad tanten som stod där?
2ono skrev:Döda tid söker en upplevelse skoter grejen verkar ball faktiskt , vem är flitelad tanten? De va en vanlig kinestjärring !
Tänkte uppleva lite bollnäskultur med bandyportfölj och hembränt men Giffarna har ju åkt ur .
Hörde mig för om tranan och fick konstiga blickar.
Tänkte att någon trevlig skulle behöva lite sällskap en vinterdag och snacka deep shit " OBS inge gay !!! "![]()
Eller som den Norske kvinnliga rättsläkaren sa det män är intresserade av är Bus, Mus och Rus![]()
SKa åk slalom idag i bollebacken tro ja de hette![]()
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |