Vad göra i Bollnäs ???

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date

MC Doktorn

Guest
Befinner mig här för jobb $$$ i 2V vad kan man göra här, allt verkar vara stendött och känner mig som en alien !!!

Jo men vem vill betala , jag satsar på allt utan rullator :rolleyes:

2ono skrev:
Jo men vem vill betala , jag satsar på allt utan rullator :rolleyes:

Enl "hur gammal är du tråden" så tycks du ju inte vara helt ocharmig (3 barn) så gå ner och snacka upp fröken i receptionen och be henne skriva det som "hyra av Overhead projektor"

Börja lite försiktigt med att fnissa runt lite fråga om du får ta en godis eller en penna,sen säger du ..vilka vackra ögon du har samtidigt som du skrapar lite med foten.

Sen frågar du vad hon gillar för musik och vilket stjärntecken hon är född i,säger hon tex fiskarna så ropar du -men gud!! det är ju jag med =kontakt etablerad.

Sen ber du om att få en aftonbladet och läser dagens ros högt för henne,där du illistigt byter ut insändarnamnet mot ditt eget och den som blir tackad mot hennes (kolla namnskylten),lämpligtvis så byter du ut anledningen också.

Tex.

Jag vill ge dagens ros till (namnskylt) för att hon har så vackra ögon.

Tack önskar (ditt namn)

Funkar alltid :rolleyes:

Långa farbron skrev:
Enl "hur gammal är du tråden" så tycks du ju inte vara helt ocharmig (3 barn) så gå ner och snacka upp fröken i receptionen och be henne skriva det som "hyra av Overhead projektor"

Börja lite försiktigt med att fnissa runt lite fråga om du får ta en godis eller en penna,sen säger du ..vilka vackra ögon du har samtidigt som du skrapar lite med foten.

Sen frågar du vad hon gillar för musik och vilket stjärntecken hon är född i,säger hon tex fiskarna så ropar du -men gud!! det är ju jag med =kontakt etablerad.

Sen ber du om att få en aftonbladet och läser dagens ros högt för henne,där du illistigt byter ut insändarnamnet mot ditt eget och den som blir tackad mot hennes (kolla namnskylten),lämpligtvis så byter du ut anledningen också.

Tex.

Tack önskar (ditt namn)

Det där var det många smörpoäng på!

Långa farbron skrev:

Tex.

Tack önskar (ditt namn)

Tackar klockrena höggoddsare
Alltid något för den desperate som har varit på krogen och gått hem resultatlös.

Porrfilmen är sämst och din variant är inte långt ifrån ditt förslag. :hihi

Faen ni har ingen stil grabbar :7peta

Biturbo skrev:
Ät på MAX å åk vidare.. Det är det enda jag brukar göra iaf..

Ahh den var fet, besökte kinakrogen idag :tummenupp

I morgon ska jag åka pulka i lokala skidbacken med ett gäng tjärringar :fyllisar

Bollnäs

vad vill du göra?

vill du bli full och para dig så går du på ett ställe som heter Tranan på onsdag, väldigt lätt där.
vill du köra skoter/åka snowboard så åker du 6 mil norrut och hyr utav järvsö cykel och motor.

Kinakrogen är ÄCKLIG, antar att det var flitelad tanten som stod där?

duckie skrev:
Det där var det många smörpoäng på!

Vad gör man inte för lite gratis porrfilm.

@2ono

Du har mitt medlidande,har själv "bott" nästan 4 år å tjänstens vägnar på olika hotell runt om i sverige,det suger.

Last edited:
Gå ner på det lilla torget i centrum och spana lite så kanske du får se Gasmask-mannen!

Ett verkligt original som brukade dra omkring där som en osalig ande!
Men han kanske är borta nu...har undvikit Bollnäs de senaste åren. :rolleyes:

Men ett korvkalas på Mamma Mos(om det heter så än) kanske?Precis mittemot polisstationen!! :hihi

Hm, kommer inte ihåg när jag var i Bollnäs i vintertid sist, och då är det ändå bara ca 4 mil dit.
Sommartid passerar man dock lite då och då när man är ute och okynneskör :)

Snorfen skrev:
Gå ner på det lilla torget i centrum och spana lite så kanske du får se Gasmask-mannen!

Men ett korvkalas på Mamma Mos(om det heter så än) kanske?Precis mittemot polisstationen!! :hihi
Brandmannen :banana

Snorfen skrev:

Ja Mamma Mos är ju Bollnäs bästa ställe! =)
Sen finns det ett bra kebabhak också
Annars finns det väl inte så mycket att göra där nä :P

Och ja han "Brandmannen" finns kvar än... han brukar man med stor sannolikhet hitta vid snoddastågets hållplats utanför bokhandeln...rotandes i papperskorgarna...

JonasSE skrev:
vad vill du göra?

vill du bli full och para dig så går du på ett ställe som heter Tranan på onsdag, väldigt lätt där.
vill du köra skoter/åka snowboard så åker du 6 mil norrut och hyr utav järvsö cykel och motor.

Kinakrogen är ÄCKLIG, antar att det var flitelad tanten som stod där?

Döda tid söker en upplevelse skoter grejen verkar ball faktiskt , vem är flitelad tanten? De va en vanlig kinestjärring !
Tänkte uppleva lite bollnäskultur med bandyportfölj och hembränt men Giffarna har ju åkt ur .

Hörde mig för om tranan och fick konstiga blickar.

Tänkte att någon trevlig skulle behöva lite sällskap en vinterdag och snacka deep shit " OBS inge gay !!! " :hihi

Eller som den Norske kvinnliga rättsläkaren sa det män är intresserade av är Bus, Mus och Rus :3freak

SKa åk slalom idag i bollebacken tro ja de hette :tummenupp

Last edited:
2ono skrev:
Döda tid söker en upplevelse skoter grejen verkar ball faktiskt , vem är flitelad tanten? De va en vanlig kinestjärring !
Tänkte uppleva lite bollnäskultur med bandyportfölj och hembränt men Giffarna har ju åkt ur .

Hörde mig för om tranan och fick konstiga blickar.

Tänkte att någon trevlig skulle behöva lite sällskap en vinterdag och snacka deep shit " OBS inge gay !!! " :hihi

Eller som den Norske kvinnliga rättsläkaren sa det män är intresserade av är Bus, Mus och Rus :3freak

SKa åk slalom idag i bollebacken tro ja de hette :tummenupp

vill du ha bandyportfölj och hembränt ska du åka till Edsbyn, 3.5mil västerut
kineskärringen är som hämtad ut en dålig komedi.

är du gammal?

Som tur är har vi ett Thai-ställe istället för Kina, ruggigt mycket bättre käk där, Highlander (Grek-käk, Highlander Special är fin)rekommenderas också om du är matsugen.

Annars finns det massor annat att göra här, bara för att nämna några:

* Räkna kottar

Sedan kom jag inte på något mera...

Jag har fått en förkylning kastad på mig annars skulle jag gärna visa dig stans alla sights... Tar väl 3-4 minuter och slutar med att man sitter och ölar på Pub Bells. :)

*/ ?>
Back