vad göra i östersund?

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
tja jag å farsan tänkte gå ut å ta några öl i östersund kväll. vart ska man ta vägen då?

Rohlen skrev:
2126143 Vill ni bara ha öl eller dansa och sånt också?

JO skulle inte va fel för min del att få slänga lite röv på dansgolvet. nån stans där det finns fina brudar

r matte skrev:
2126150 JO skulle inte va fel för min del att få slänga lite röv på dansgolvet. nån stans där det finns fina brudar
Gillar ni hårdrock och öl går ni till The Rock, vill ni smutta whisky går ni till Dalhwinnie (stavning?), Dock inga dansgolv där. Mark Twain är trevligt ställe med ett litet dansgolv, vill du leta "ungmöer" så kan du testa O'learys.

Rohlen skrev:
2126163 Gillar ni hårdrock och öl går ni till The Rock, vill ni smutta whisky går ni till Dalhwinnie (stavning?), Dock inga dansgolv där. Mark Twain är trevligt ställe med ett litet dansgolv, vill du leta "ungmöer" så kan du testa O'learys.

aaa ok tack för tipsen får se vart vi hammnar O`learys låter rätt för min del. :)

Är det god öl ni är ute efter så testa Bishops Arms.

Har iofs hört lite negativt om stället. Menmen...

Esquire skrev:
2126418 Är det god öl ni är ute efter så testa Bishops Arms.

Har iofs hört lite negativt om stället. Menmen...
Det är ju helt ok, men när jag har varit där så har inte klientelet varit det roligaste.

Rohlen skrev:
2126432 Det är ju helt ok, men när jag har varit där så har inte klientelet varit det roligaste.
Exakt. Och det samma går att säga om vissa delar av personalen.

Jag har faktiskt aldrig varit och partajjat uppe i Östersund... Får väl se om man dyker förbi en sväng på yran. Visst är det vecka 31? Det är ju lite annat då också... Classiccar week i rättvik, augustibuller i lindesberg, hade ju varit kul att se Asta Kask spela t.ex!

tja tack för tippsen. hamnade på O learys. vart full som fan å hamna själv med tre brudra i en lägenhet inne i stan så jag e toknöjd. :tuttar :yoparty

Hinkas skrev:
2127347 Jag har faktiskt aldrig varit och partajjat uppe i Östersund... Får väl se om man dyker förbi en sväng på yran. Visst är det vecka 31? Det är ju lite annat då också... Classiccar week i rättvik, augustibuller i lindesberg, hade ju varit kul att se Asta Kask spela t.ex!
Nope, helgen v.30. Alltid sista helgen i juli. Och krogstråk i en vecka innan. :)

r matte skrev:
2127668 tja tack för tippsen. hamnade på O learys. vart full som fan å hamna själv med tre brudra i en lägenhet inne i stan så jag e toknöjd. :tuttar :yoparty
Bra det. Men vart gjorde du av farsan din då? :va

Esquire skrev:
2127827 Nope, helgen v.30. Alltid sista helgen i juli. Och krogstråk i en vecka innan. :)

Achså! Ja men då kanske man ska ta och leta sig upp till Östersund och fira att man äntligen fått semester, fredagen är sista dagen jag jobbar innan semester, så tar man sitt pick och pack och åker ner till rättvik söndag/måndag och drar vidare ner mot Lindesberg till augustibuller då... Det låter som det kan bli ett riktigt äventyr. Vad tror ni, packa med ett par extra kallsonger? :tungan

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg