r matte
Ny medlem
tja jag å farsan tänkte gå ut å ta några öl i östersund kväll. vart ska man ta vägen då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vill ni bara ha öl eller dansa och sånt också?r matte skrev:2126116tja jag å farsan tänkte gå ut å ta några öl i östersund kväll. vart ska man ta vägen då?
Rohlen skrev:2126143Vill ni bara ha öl eller dansa och sånt också?
Gillar ni hårdrock och öl går ni till The Rock, vill ni smutta whisky går ni till Dalhwinnie (stavning?), Dock inga dansgolv där. Mark Twain är trevligt ställe med ett litet dansgolv, vill du leta "ungmöer" så kan du testa O'learys.r matte skrev:2126150JO skulle inte va fel för min del att få slänga lite röv på dansgolvet. nån stans där det finns fina brudar
Rohlen skrev:2126163Gillar ni hårdrock och öl går ni till The Rock, vill ni smutta whisky går ni till Dalhwinnie (stavning?), Dock inga dansgolv där. Mark Twain är trevligt ställe med ett litet dansgolv, vill du leta "ungmöer" så kan du testa O'learys.
Varsågod, och lycka till!r matte skrev:2126166aaa ok tack för tipsen får se vart vi hammnar O`learys låter rätt för min del.![]()
Det är ju helt ok, men när jag har varit där så har inte klientelet varit det roligaste.Esquire skrev:2126418Är det god öl ni är ute efter så testa Bishops Arms.
Har iofs hört lite negativt om stället. Menmen...
Exakt. Och det samma går att säga om vissa delar av personalen.Rohlen skrev:2126432Det är ju helt ok, men när jag har varit där så har inte klientelet varit det roligaste.

r matte skrev:2127668tja tack för tippsen. hamnade på O learys. vart full som fan å hamna själv med tre brudra i en lägenhet inne i stan så jag e toknöjd.![]()
![]()
Nope, helgen v.30. Alltid sista helgen i juli. Och krogstråk i en vecka innan.Hinkas skrev:2127347Jag har faktiskt aldrig varit och partajjat uppe i Östersund... Får väl se om man dyker förbi en sväng på yran. Visst är det vecka 31? Det är ju lite annat då också... Classiccar week i rättvik, augustibuller i lindesberg, hade ju varit kul att se Asta Kask spela t.ex!
Bra det. Men vart gjorde du av farsan din då?r matte skrev:2127668tja tack för tippsen. hamnade på O learys. vart full som fan å hamna själv med tre brudra i en lägenhet inne i stan så jag e toknöjd.![]()
![]()

Esquire skrev:2127827Nope, helgen v.30. Alltid sista helgen i juli. Och krogstråk i en vecka innan.![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |