Vad göra åt så unga brottslingar!

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,616189,00.html

Ja vad ska man säga,detta är bedrövligt och tyvärr är och kommer det bli vanligare säkerligen.
Vad ska man göra åt så unga brottslingar?.
Häng ut dom med bild och gärna adress så lynch möjligheter finns.
Av bilden att säga,straffa hela familjen med att deras tid är förbrukad på svensk mark (och skicka hem i bunt paket) så kanske de vaknar och håller "lite" koll på sina ungar och vad de egentligen sysslar med.
Undrar hur föräldrarna känner sig när de får reda på vad deras barn gjort?,har de överhuvudtaget nån männsklig medkännsla.
Något radikalt måste snart göras av våra styrande dammer o herrar i landet.
Man blir ju mörk rädd och helt ärligt är man själv rädd för att oskyldigt bli provocerad eller utsatt.
Det blir nog snart så man hellre tar risken att bära nåt typ av vapen till självförsvar....stun gun möjligtviss eller nån realistisk vapenkopia (soft air gun svider ju gott) och får själv ta konsekvenserna.

Last edited:
Sånna snorungar, knäpp dom på näsan så bölar dom sen.

Ingen gör nått mot mig, kan bero på att man klär sig som man gör. :hihi

R1 racer skrev:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,616189,00.html

Ja vad ska man säga,detta är bedrövligt och tyvärr är och kommer det bli vanligare säkerligen.
Vad ska man göra åt så unga brottslingar?.
Häng ut dom med bild och gärna adress så lynch möjligheter finns.
Av bilden att säga,straffa hela familjen med att deras tid är förbrukad på svensk mark (och skicka hem i bunt paket) så kanske de vaknar och håller "lite" koll på sina ungar och vad de egentligen sysslar med.
Undrar hur föräldrarna känner sig när de får reda på vad deras barn gjort?,har de överhuvudtaget nån männsklig medkännsla.
Något radikalt måste snart göras av våra styrande dammer o herrar i landet.
Man blir ju mörk rädd och helt ärligt är man själv rädd för att oskyldigt bli provocerad eller utsatt.
Det blir nog snart så man hellre tar risken att bära nåt typ av vapen till självförsvar....stun gun möjligtviss eller nån realistisk vapenkopia (soft air gun svider ju gott oxå :hihi ) och får själv ta konsekvenserna.

Det framgår inte riktigt att du skämtar med dina förslag, använd gärna nån kul smiley för att understryka detta!

Åhh! Vad skönt! Är du sponsrad av svensk regering eller är du hjärntvättad att tycka som dom?

sEiKo skrev:
Åhh! Vad skönt! Är du sponsrad av svensk regering eller är du hjärntvättad att tycka som dom?

Menar du mig?

Om regeringen motsätter sig buntband och lynchning av minderåriga så är jag regeringstrogen i den frågan. Tyvärr får jag inget betalt...

R1 racer skrev:
Hur ska man klä sej då? :rofl

Skinnrock, kängor, svart tröja, svarta byxor.

Sist jag gick så i malmö var klockan 2 på natten, inte en jävel sa nått, dom gick omvägar för att inte möta mig. :hihi

Jag tycker att de kraftigt ska sänka åldern då man blir straffmyndig, säg 8 år. De e ju sorgligt att de under 15 bara blir hemskickade utam påföljder, föräldrarna lär nog inte bry sig.

Bra att ha i fickan:
-Stun gun
-peppar spray
-två nävar

Jag har alltid två knutna nävar till hands i tighta situationer.
har bara 'nästan' blivit rånad.

Jag går ner under tågtunneln, två killar springer fram till mig och min kompis och skriker som små djur efter mobiltelefon, först skrattade vi bara åt honom.
Sen vart det väl mer allvarligt och vi nekade, han höjde näven, kollade på mig, jag höjde min, han slog min kompis av någon anledning och sprang.

Min kompis sprang iväg med blödande näsa, jag sprang efter för att kolla hur han mår såklart. Då kommer den lilla clownen efter mig, och jag vänder mig bara om och kollar ilsket med näven knuten, och han vänder. och jag ser inte ett dugg farlig ut. Det tråkiga var att 5-6 vuxna personer i åldrarna mellan 20-40 kom förbitraskandes och gav fan i att vi stog och skrek som ilskna djur.

Efter det hade jag pepparspray på mig. Så vart jag och min kompis stoppade av farbror blå för att vi såg ut som typiska klottrare :kocko .
Och han förhörde oss på plats och skrek på oss och var skitförbannad och tog min pepparspray ifrån mig. då frågade jag klart varför, då den är licensfri eller vad det heter, då sa han att jag använder den på folk jag rånar :näsblod . Det tycker jag var jättefel.
Vi vart anklagade att klottra och råna folk, och när han inte kunde bevisa något efterssom det inte fanns något att bevisa så fick vi skjuts dit vi skulle.

Båda två i framsätet, utan bälte i 170 vid 30-zon vid en skola :näsblod :kocko ....

Deztallica skrev:
Jag har alltid två knutna nävar till hands i tighta situationer.
har bara 'nästan' blivit rånad.

Jag går ner under tågtunneln, två killar springer fram till mig och min kompis och skriker som små djur efter mobiltelefon, först skrattade vi bara åt honom.
Sen vart det väl mer allvarligt och vi nekade, han höjde näven, kollade på mig, jag höjde min, han slog min kompis av någon anledning och sprang.

Min kompis sprang iväg med blödande näsa, jag sprang efter för att kolla hur han mår såklart. Då kommer den lilla clownen efter mig, och jag vänder mig bara om och kollar ilsket med näven knuten, och han vänder. och jag ser inte ett dugg farlig ut. Det tråkiga var att 5-6 vuxna personer i åldrarna mellan 20-40 kom förbitraskandes och gav fan i att vi stog och skrek som ilskna djur.

Efter det hade jag pepparspray på mig. Så vart jag och min kompis stoppade av farbror blå för att vi såg ut som typiska klottrare :kocko .
Och han förhörde oss på plats och skrek på oss och var skitförbannad och tog min pepparspray ifrån mig. då frågade jag klart varför, då den är licensfri eller vad det heter, då sa han att jag använder den på folk jag rånar :näsblod . Det tycker jag var jättefel.
Vi vart anklagade att klottra och råna folk, och när han inte kunde bevisa något efterssom det inte fanns något att bevisa så fick vi skjuts dit vi skulle.

Båda två i framsätet, utan bälte i 170 vid 30-zon vid en skola :näsblod :kocko ....

Poliser födda i en grotta :näsblod

Finns väl ingen licensfri pepparspray?

Finns väl Sk. "skunkspray" som ska vara licensfri, såldes förut av hobbex men jag vet inte om det gör det fortfarande.
Sen hur bra den är vet jag inte.

Solid snake skrev:
Skinnrock, kängor, svart tröja, svarta byxor.

Sist jag gick så i malmö var klockan 2 på natten, inte en jävel sa nått, dom gick omvägar för att inte möta mig. :hihi
Jag hatar dom jävlarna som inte klär sig i annat än svart! man håller ju förfan på att köra över dom med bilen! :mad:

En eller två reflexer är på sin plats. :rolleyes:

morlock skrev:
Jag hatar dom jävlarna som inte klär sig i annat än svart! man håller ju förfan på att köra över dom med bilen! :mad:

En eller två reflexer är på sin plats. :rolleyes:

Ey fakkyo!! :finger

Kör du på trottoarerna eller? :näsblod

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...