Vad gör ni?

Jahapp... Sitter man fortfarande kvar vid sh och inte gör någon som helst nytta.

Och nu är man hungrig också.

Rasorblade skrev:
2127025 Den chansen är väl 1 på 1.000.000

Kanske träna mun mot mun-metoden som vi egentligen skulle göra :D

:hihi Nä, det blir ingen taxi för mig. Ska släpa mig in i sängen o lägga mig. Hej o go natt!

Nä nu ger ja upp...

Gnatti!

(blir en tur i skogen i morn, me like:) )

Varit och åkt longboard i vår-kvällen, underbart väder, stannade en stund på en fest, skejta vidare, nu hemma... efter en kväll med hardcore spelning igår, var det skönt att ta det lugnt! glad 1a maj iaf!

Skulle börja kvällen lite lugnt med att knalla upp och kolla på bålet här hemma tänkte jag (är hemma hos päronen i Dalby) och snacka med lite folk men där fanns fan inte en käft jag kände igen så jag vandrade hem igen. Sen vart tanken att dra in till Lund och stadsparken men jag somnade på soffan....så nu sitter jag här och kollar runt lite, tänkte gå o lira lite GTA SA innan det är dags att sova. Lång dag med tandläkarbesök, frisering och jänke cruising i Halmstad imorrn.

Mvh
Möller

Mjau

Dee_cati skrev:
2126921 Nyss vart ute och knatat med katten, ska ta en dusch och sedan förhoppningsvis kolla på "stand by me" om jag får skiten att fungera. Kul Valborg.... Sjuk är jag också.

Sjuk även jag..

Men kissen har fått både räkor o skinka..
Var rädd om din kisse!

Kul att se någon som verkligen tycker om sin kissemiss

Tofflat med tjejen hela kvällen...tills ja rymde hem för att banga till headbangers ball :yoparty
Delvis frivilligt, delvis för att jag ville kompenseraför igår ( gick på Hardcore Superstar spelning trots att hon ville att ja skulle va hemma)...
Nu surfas sh.com för fulla muggar!

Sitter här å surfar igenom SH efter en lugn kväll ute som började hemma hos polare med mc-filmer å lite bullshit :fyllisar

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg