Vad gör ni?

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Vad gör ni som inte är ute o krökar en dag som denna? Jag sitter och degar mest... Typ bara degar faktiskt...

Jag kom just hem vart på grillfest med några klasskompisar :banana Dom gick vidare ut på stan :fyllisar men jag drog hem!! SKa nog ta och besöka lopplådan snart :lol

Jag har bara tagit det lugnt ikväll. Käkat pizza och kollat på tv. Skulle ha åkt till Stockholm och kollat på rejs ikväll/natt. Men det blev inget... Och nu har jag bäddat ner mig i sängen. Sitter här och knappar på datorn. E väl snart dax att sussa... *trött*

// Lena

Sitter hemma o läser på SH, tar nån öl o lite ölkorv o deppar lite (se Triumph TT 600 tråden...) En fördel är ju att man inte vaknar bakfull och gjort slut på en massa pengar :)
Men Rasorblade, sitter på jobbet??? :pannkyss
Jaja, du tjänar ju pengar iaf!

Nyss vart ute och knatat med katten, ska ta en dusch och sedan förhoppningsvis kolla på "stand by me" om jag får skiten att fungera. Kul Valborg.... Sjuk är jag också.

Jessan skrev:
2126905 Sitter hemma o läser på SH, tar nån öl o lite ölkorv o deppar lite (se Triumph TT 600 tråden...) En fördel är ju att man inte vaknar bakfull och gjort slut på en massa pengar :)
Men Rasorblade, sitter på jobbet??? :pannkyss
Jaja, du tjänar ju pengar iaf!

kom å håll mig sällskap :D

hållundan skrev:
2126912 Väntar på att det ska dyka upp fler bilder från körningen på Kullen igår...

:gnisslar
Gick det bra?! Kul som faan eller hur?! :tummenupp

Sitter vid skrivbordet, blir serverad vin och försöker tina upp efter dagen på Anderstorp. :)

Är på fest och kom åt en dator,, :fyllisar :fyllisar Har lagat en massa god mat, som jag förövigt fick MVG i betyg för. , bu fortsätter festen. :fyllisar

Kanske bore öppna cateringfirma,, nån som behöver få maten lagad,,,,

Var iväg igår, sitter hemma och dricker en folköl :hihi
Sur över regnet.. Vi som skulle gräva ner nyinköpta buskar idag. Har äntligen köpt min lilla krusbärsbuske också. Den ska få en egen, ny rabatt att växa i imorgon! :Bugar

Sitter här i min ensamhet framför datorn. Har tittat på kungen när han fyller år, GRATTIS förresten!. Hoppas på bättre väder så man kan ut å åka lite hoj. Eller ja, kan kan man ju, men det är ju inte lika roligt.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg