Vad gör ni uppe på nätterna?

Kakan skrev:
:7peta det där låter inte alls bra, jag hoppas du hinner sova på jobbet då...för 19 timmars övertid är helt otorligt olagligt..... :3freak

Det fortsätter, inne på ytterligare 4-5h..

Jag jobbar natt.. Sh är det enda sällskapet förutom alla spöken som bara väntar på att få skrämma livet ur mig.
Så jag försöker tappert glömma bort dem och ägnar mig istället åt lite SH's surfande..

Jag har suttit och spelat CS:S och GTA.
Men vafan, jag har semester och ska gör det jag vill. Imorgon ska jagi nte umgås med någon utan bara sitta hemma och surfa.

jobbar till 08.00 så jag brukar som kolla in här ibland under natten :tungan

Victor skrev:
Jag har suttit och spelat CS:S och GTA.
Men vafan, jag har semester och ska gör det jag vill. Imorgon ska jagi nte umgås med någon utan bara sitta hemma och surfa.
och själv har jag varvat half-life 2 för typ 6e gången. när kommer 3an!?!! vill ha nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Sikke gnöl, har man inte själv valt att jobba natt??
Jag trivs som attans med att jobba natt :) jobbigare att jobba dag anser jag då :tuttar

iiiihaaa... 2.5h kvar att jobba.. Men jag klagar absolut inte!! Ville bara säga god morgon på er alla :)

fasen just tvättat o vaxat hojjen..under betald arbetstid givetvis....slutar 06 så snart e man ledig i en vecka....fy fan vilket hååååårt jobb man har..

R1 Jonaz skrev:
fasen just tvättat o vaxat hojjen..under betald arbetstid givetvis....slutar 06 så snart e man ledig i en vecka....fy fan vilket hååååårt jobb man har..

Mmm säger det samma... själv har jag skrivit ut lite listor, räknat pengar och kokat kaffe åt personalen som kommer snart. Verkligen ansträngande arbete jag har... :tungan

R1 Jonaz skrev:

hmhm.........

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...