Vad gör ni uppe på nätterna?

Jobbar hemma, en smula. Jobbar på en logo för Mad Cruisers Göteborg & till
ACC..

Sitter å stirrar på alla forum jag är medlem i, nätterna igenom. :kocko

Inatt skall jag nog pömsa, för senare skall jag värma däck på Götaplatsen..

Sjukskriven nu och allmänt pig mellan 11-03. Finns inte så mycket annat att syssla med då än sh surf.
Annars arbetsökande och öh då med pig samma tid och samma syssla då.

jobbar natt så tja vad ska man annars roa sig med när alla andra sover :)

Rasorblade skrev:
jasså... har slåt huvét i lite andra saker,,,typ: bassängbotten, Falkens gräsmatta, asfalt med hjälm förståss osv.... :hihi

basängbotten har jag med testat med en hel del hmmm blodiga resultat :D
haha ja vad ska jag säga...väggen var inte precis planerat att slå huvudet i men hmmm ja du vet ibland räcker inte sängen till :rolleyes: då får man en bila mitt i pannan eller så :näsblod

Kakan skrev:
haha ja vad ska jag säga...väggen var inte precis planerat att slå huvudet i men hmmm ja du vet ibland räcker inte sängen till :rolleyes: då får man en bila mitt i pannan eller så :näsblod

hmmm får ta det lugnt i sänghalmen.... :hihi

Rasorblade skrev:
hmmm får ta det lugnt i sänghalmen.... :hihi

nnnnnnnnnnäääääääää bli rså tråkigt då ju :hihi obyte förnöjer eller ja i alla fall så får man bullor :lol

Kakan skrev:
nnnnnnnnnnäääääääää bli rså tråkigt då ju :hihi obyte förnöjer eller ja i alla fall så får man bullor :lol

hahaha... man kan ha roligt utan bulor....du får skaffa bredare säng.... :pannkyss

Edit: eller skaffa ngn som kan, utan bulor...... :hej

Last edited:
Rasorblade skrev:
hahaha... man kan ha roligt utan bulor....du får skaffa bredare säng.... :pannkyss

Edit: eller skaffa ngn som kan, utan bulor...... :hej

hehe ja jag får nog skaffa bådda helt enkelt :)
:hihi nä jag ska inte gå in på detta nå mer nu lovar... :rolleyes:

oFFkeFF skrev:
Är inne på min 19'e övertidstimme sen igår 01.00 ...

:7peta det där låter inte alls bra, jag hoppas du hinner sova på jobbet då...för 19 timmars övertid är helt otorligt olagligt..... :3freak

Back