klubblös grundare
Bannad
nån som vet va man ska hitta på i vinter lr??
snöskoter??
pocket bike??
dubb på hojjen??
supa ner sig totalt??

snöskoter??
pocket bike??
dubb på hojjen??
supa ner sig totalt??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

låter billigt i mina öron. Våren kommer inte fortare för detMc littratur och tidskrifter, mässor, filmer, mekande av hojen. Sporthoj.com.
Sist men inte minst, brainstorma hitta nya "mc-vägar" och menar inte vägar i ordets rätta betydelse, fundera på ska man skaffa den där offroadhojen? En pitbike? Ny hoj till våren? Satsa på att ta licens till våren? Anmäla sig till bandagar inför kommande säsong? Köpa en gammal hoj att restaurera?
Hösten och vintern är verkligen funderingarnas tid, mycket galna inköp är gjort för min del under just höst och vinter, vad det gäller allt här i livet.
Supa ner sig, låter som en gammal pilsnerfilm att ta sig en sup, eller att någon står på randen till bli alkolist, låter billigt i mina öron.
ÄÄÄÄhh ..sitta inne o häcka e inget för en riktig hojåkare ,,,man skiftar ju bara sulor osså brassar man vidare![]()
![]()

ÄÄÄÄhh ..sitta inne o häcka e inget för en riktig hojåkare ,,,man skiftar ju bara sulor osså brassar man vidare![]()
![]()
![]()
Fyfan vad nice.![]()
Diggade fuckyouburnouten på slutet![]()
hahhaa du gillar alla burnouts du!!!
kan du inte spela in en som du gör![]()
ps: vart fan är min calzone med extra allt plus en fanta??

|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|