vad gör mc åkare på vintern??

Åker snöskoter *S* och kollar på hojfilmer på nätet:yoparty

Jobbar ihop pengar för att finansiera nästkommande hojsäsong :rolleyes:

Mc littratur och tidskrifter, mässor, filmer, mekande av hojen. Sporthoj.com.
Sist men inte minst, brainstorma hitta nya "mc-vägar" och menar inte vägar i ordets rätta betydelse, fundera på ska man skaffa den där offroadhojen? En pitbike? Ny hoj till våren? Satsa på att ta licens till våren? Anmäla sig till bandagar inför kommande säsong? Köpa en gammal hoj att restaurera?

Hösten och vintern är verkligen funderingarnas tid, mycket galna inköp är gjort för min del under just höst och vinter, vad det gäller allt här i livet.:)

Supa ner sig, låter som en gammal pilsnerfilm att ta sig en sup, eller att någon står på randen till bli alkolis:va låter billigt i mina öron. Våren kommer inte fortare för det:D

Last edited:
Mc littratur och tidskrifter, mässor, filmer, mekande av hojen. Sporthoj.com.
Sist men inte minst, brainstorma hitta nya "mc-vägar" och menar inte vägar i ordets rätta betydelse, fundera på ska man skaffa den där offroadhojen? En pitbike? Ny hoj till våren? Satsa på att ta licens till våren? Anmäla sig till bandagar inför kommande säsong? Köpa en gammal hoj att restaurera?

Hösten och vintern är verkligen funderingarnas tid, mycket galna inköp är gjort för min del under just höst och vinter, vad det gäller allt här i livet.:)

Supa ner sig, låter som en gammal pilsnerfilm att ta sig en sup, eller att någon står på randen till bli alkolist, låter billigt i mina öron.

hmm nice med banlicens det skulle jag oxå villa ta..nån som vet hur det går till??

Bor på ebay för att hitta eventuella fynd till nästa säsong samt åker och hälsar på bettan och läser högt för henne ur bike...

ÄÄÄÄhh ..sitta inne o häcka e inget för en riktig hojåkare ,,,man skiftar ju bara sulor osså brassar man vidare:yoparty :yoparty

Bifogat

• snömoppen.jpg
    snömoppen.jpg
    61.5 KB · Visningar: 118
drömmer om sommaren o förbannar den jävlen som uppfann snön...men det skulle jag inte gjort om jag hade den på bilden ovan....nästan så man ska skaffa en o flytta dit snön är året om...ser hel grym ut ju :D

jag deffar med varierande resultat, pga mitt ställ växer ej i samma takt som jag.....

Har samma problem.. Har kommit underfund med att jag inte gör någonting alls. Rätt så skrämmande faktiskt. Fast det gäller iofs för alla sesonger :rolleyes: Ska man ge seriösa tips så skulle det nog vara att jobba extra för att spara pengar, eller börja med någon vinteraktivitet såsom skidåkning/brädåkning. Finns inte mycket som slår det på vintern! Vintersemester går före charter any day in my book.

Men varför vara sånna nu?! Sesongen är ju inte över än :yoparty

sporthoj, kolla till bettan ibland, spela WoW såklart bästa tidsfördrivet som finns tiden går snabbt när man levlar !!!

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard