Vad gör du på dagarna?

Vad gör du på dagarna?

• Antal röstningar
    0
Zandrah skrev:
2511367 Jag pluggar, till lärare. Inne på min 5:e termin av 7..
Haha med ditt användar medelande vetefan om de passar :hihi

Så lite som möjligt under så långtid som möjligt :hihi måste ju lära mig rutinerna som larmtekniker. Nej jag fixar larm apburarna på smittskydinstitutet.

Last edited:
Fifan jobbar hela dagarna från tidig morgon till sena kvällen...tar aldrig slut! 23 år kvar till pension men när en annan ska ska få pension finns det väl ingen kvar för det har 40-talisterna tagit...och pensionsförsäkringen är väl bortspelad på börsen eller något...men jag är inte bitter, går upp varje morgon och äter gröt sen kör hoj till jobbet. :tummenupp

När jag inte är ute och jagar arga felparkerare med bötesblocket driver jag mest runt och låter pojkvännen försörja mig.... :yoparty
Lyxhustru... tror jag det kallas... :rolleyes:

Cervantes skrev:
2511221 Just nu är jag hemma och lever på min "fallskärm" men blir arbetslös så småning om ifall jag inte får jobb innan

I den sitsen sitter jag efter nyår.. Men jobb blir inga probs att hitta. Snygga människor är eftertraktade i denna fula värld.

//Rash - med glimten i ögat;)

Kia skrev:
2511469 ...och låter pojkvännen försörja mig.... :yoparty
Lyxhustru... tror jag det kallas... :rolleyes:

Jaså har du skaffat en boy?

Det har helt gått förbi oss här på forumet. ;)

Själv jobbas det satan.

Zee skrev:
2511536 Jaså har du skaffat en boy?

Det har helt gått förbi oss här på forumet. ;)

Själv jobbas det satan.

Jaaa va fan annars skulle jag ju tvingas jobba heltid.... :tungan

Alx skrev:
2510881 Sitter på jobbet och väntar på att få nått att göra. Ändra lite i nått dokument, gå på möte, köpa fika.

haha? Har du fortfarande inget att göra på jobbet? Hitta på något att göra så du inte blir slö permanent!

ozeo skrev:
2511362 jag bruka oftast stå på 8 meters höjd o kika ner på golvet i 50+ grader :näsblod

Ojdå. Har du betalt för det?

dOLKO skrev:
2511460 Fifan jobbar hela dagarna från tidig morgon till sena kvällen...tar aldrig slut! 23 år kvar till pension men när en annan ska ska få pension finns det väl ingen kvar för det har 40-talisterna tagit...och pensionsförsäkringen är väl bortspelad på börsen eller något...men jag är inte bitter, går upp varje morgon och äter gröt sen kör hoj till jobbet. :tummenupp

Tja, de där 15 minutrarna på hojjen varje dag gör ju att man härdar ut......... Men det är några år kvar till man går i mål. Då är man väl så trött att man ändå inte orkar ta igen sitt förlorade liv ;)

Last edited:
Jobbar så lite som möjligt för så mycket pengar som möjligt...
Yrke?? IT hora förstås! :D

Tjaaa... allt är väl en fråga om hur bra man är...
Är kunderna nöjda så betalar dom bra och då behöver man inte jobba länge...
*s* Längre än 14 är övertid... :D
Sen kräks man som f-n lite då och då alt. har ont i röven men då kommer skadeståndet för förlorad fritid och då känns det lite bättre... Själv har jag jobbat med det sen 96 och... tjaaa... Jag överlever.

Kränger dasspapper, barnmat, frysta ärtor, mjölk, knäckebröd och så vidare. På Ica Supermarket.

Steker på heltid. Är inte skapt för att jobba.

syltburk skrev:
2511572 haha? Har du fortfarande inget att göra på jobbet? Hitta på något att göra så du inte blir slö permanent!

Jag har lite mer att göra på jobbet nu faktiskt, men får jag nått att göra så är jag så nedrans snabb att jag får massor dötid igen. Men jag jobbar faktiskt varje dag nu mer, alltså inte bara sitter här i min stol och glor.

Jag har hittat på något att göra, renovera lägenhet, fast inte på arbetstid förstås. :tungan

Rash skrev:
2511511 I den sitsen sitter jag efter nyår.. Men jobb blir inga probs att hitta. Snygga människor är eftertraktade i denna fula värld.

//Rash - med glimten i ögat;)

Haha fan va bra då finns det ju hopp! :yoparty :D

Själv går jag första året på gymnasiet, läser teknik! Ibland jobbar jag eftermiddagar och helger också som pulverlackerare! Så jävla gött, 110% OB-tilläg!:)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg