Vad gör du nuförtiden?

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
I senaste PerformanceBikes är en redovisning av vad en del ex-racerförare gör nuförtiden. Rätt kul läsning. Kocinski är stormrik. Har tjänat mer pengar på fastighetsaffärer i Kalifornien än på sin racing. Hans hus i Beverly Hills var nyligen med i Architectural Digest. Garriga som var en av de bästa 250-förarna 1988-89 och alltid hetsade Sito Pons samt körde 500 och på sina bästa dagar hetsade Rainey åkte för några år sedan dit för kokain- och vapenaffärer i Barcelona. Ute ur fängelse nu och på knarkrehabilitering. Romboni kör Italienska Superstockserien på en R1. Bubba Shobert som hade en ljus karriär i 500 framför sig när han körde in i Magee på Laguna Seca (låg i koma i respirator i 10 dagar) arbetar inom släktens livsmedelsföretag. Cadalora bygger snabba datorer i Italien. Bayle gör inget speciellt vid sitt hus i Provence. Harada gör tydligen inget annat än att placera på börsen där han bor i Monaco. Beattie kommentarar MotoGP för Fox sportkanal i Australien.

Någon som vet något annat om någon annan?

Chrille sågs senast utanför den lokala ica-handlarn, där han försökte förklara för ett fjunigt moppefucko "hur jävla fort vi körde" :D

björn

Känns som om Axxexxs borde ha en del att tillföra i denna tråd. Wayne Gardner har ju haft en framgångsrik karriär i bilracing, den australiensiska motsvarigheten till STCC typ. Eddie Lawson och Wayne Rainey är polare och kör Superkart för skojs skull.

Till er tjänst:

Swedie skrev:
Mitt mål är inte endast 56or.. ska även få en pallplats på iaf 1 tävling.

/EDIT ;) Jag vill driva er till vansinne över vad jag sagt, å där med hoppas att ni kör sämre, därför kan jag vinna... lol.. hahah.. så ovan är drömmar. :p

Chrille skrev:
Men för fan Swedie!! Vet du hur fort vi faktiskt kör?? Har du en aning om hur du kör??

Ja jävlar, DET HÄR kommer du få äta upp..... eller köra ner i halsen på mig mfl när hösten kommer :crash

Det var en skånetjej som hette Ullis som tävlade tidigare. Läste att hon skulle lägga av helt. Gjorde hon det? Vad gör hon istället?

Hon kanske finns här t o m...

Matti Maaranen håller visst på med bowling.

Per-Anders "Perra" Johannesson hoppar fallskärm och tatuerar sig.

Några jag kom på så här på en gg.. :)

Just d.. Daryl Beattie är komentator för GP-racen i Australien.

Det var han som dominerade i 250-SM på Knudan men som sen slog sig på Mantorp/Sysam?

Aaaa.. Han körde EM, SM, SO, Ducados Open mm i 250cc. Var en av dom snabbaste på sin tid i Sverige. En vevstake tittade ut genom motorblocket på första racet för honnom på hans Supersport Honda på Mantorp och han slog huvudet rätt bra då. Så han var tvungen att lägga av med racingen då.

På IDM salzburg pratade jag med Jurgen Fuchs som ju kommenterar RR på eurosport, men där gjorde en liten comeback i supersport..
Där såg vi också Ralf Waldman, han knallade runt med barn, va lite rund och såg ytterst nöjd ut med att vara åskådare.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...