Vad gör dig lycklig?

Det där har jag sett i nån film......

Tror romantiska komedier pajjade mitt lövlife.

Man tror att man ska träffa någon som säger klick och allt ska bli lövly.

Man tittar på kompisars tofflande och miserabla förhållanden och tynar långsamt bort ensam..

Fan vad positiv jag känner mig :D

Tror romantiska komedier pajjade mitt lövlife.

Man tror att man ska träffa någon som säger klick och allt ska bli lövly.

Man tittar på kompisars tofflande och miserabla förhållanden och tynar långsamt bort ensam..

Fan vad positiv jag känner mig :D

Ähh, det är inte så dumt att vara själv, det ska klicka jävligt högt direkt för att få mig att byta bort friheten.

Ja inte gör det mig lyckligt att skotta 50 meter väg för hand när det är isigt och hårt under. Och bilen står på skiten också och så gräver man ner den så måste man gräva ljuppare hela 50 meter igen.

Nu får skiten stå! Tills imorgon :mad:. Slut på skogsåkat. Men inte med hoj för de kommer gå undan :yoparty

Nä nu ska jag lägga mig förbannad i sängen. Och sova JÄVLIGT gött tills farsan väcker mig :död

Har du någon gång funderat på varför du känner dig äcklad av sex?

Då har du helt säkert haft sex med fel person..

Jag kan nästan tro på din teori där... men jag ska nog fortsätta jobba på min egna (oskrivna) uppsats om det hela :tungan ;)

(men jo fan, du har rejält rätt, ibland klickar det rätt i bara fel huvud och så får man ta konsekvenserna en stund senare...)

Jagad jagad? Eftertraktad jagad? Både och!? :)

Jag har kommit på att det är bra att ha så lite krav som möjligt på vad som gör en glad och lycklig. Försöker man se det ljusa i saker kan man bli lite lycklig av nästan allt :)

Men ikväll känner jag mig lite blödig så jag måste säga något som gör mig så lycklig att kinderna gör ont av att jag leer så mycket. Det ska vara en solig och varm sommarmorgon då man vaknar upp med en tös man verkligen tycker om, ligger och myser ett tag. Gå upp och äta lite frukost, ligga och sola lite i gräset på förmiddagen och dricka iste, efter lunch drar man iväg på hojen, åker på små sköna vägar, träffar allt skönt hojfolk man känner för att sedan på kvällen bli uppringd av min närmsta polare som vill dra ut på rockkrog. Sen kommer man hem på natten med tjejen, glada efter att haft kul på krogen och allt man gör innan man ska slagga.
Då.... Just innan man ska somna känner jag att jag skulle kunna dö lyckligt.

Jag skyller på alkoholen.

här uppe får man nog räkna med mer än så tyvärr...

Det är skitskoj att köra snöskoter, om man gör det en eller två gånger om året, dom år jag har haft tillgång till skoter hela vintern så har det inte alls lockat.

Trots det har tankarna funnits där, mest för att ta sig ut.

I övrigt blir jag bara sittandes inne vintertid, det är möjligt att ett kul projekt i garaget skulle få mig på bättre humör.

Ja intressena är ju olika, jag älskar att åka skoter men bristen på tid <<8eller rättare sagt konkuransen med andra intressen gjorde att jag sålde den föra hösten tidigare så åkte jag rätt mycket. Men de e ju bara roligt att åka i fjällen, Här nere på slätten e de inte så roligt.. De senaste 3-4 åren har jag mest åkt snowboard på vintrarna (nästan) lika roligt som att åka skoter.

Det jag menade med vinterdäck sex månader kanske mer är det att man kan inte leva för endast juni, julia och augusti. Livet pågår ju året om......

Jag kan nästan tro på din teori där... men jag ska nog fortsätta jobba på min egna (oskrivna) uppsats om det hela :tungan ;)

(men jo fan, du har rejält rätt, ibland klickar det rätt i bara fel huvud och så får man ta konsekvenserna en stund senare...)

Jagad jagad? Eftertraktad jagad? Både och!? :)

Mmmm.. misstänke det:D

eller rättare sagt jag har gjort den tabben själv:brinnerup.

Tanken efteråt Vafaan skulle det där vara bra för nu då....

Roligt och varierande arbete, bra polare och få knulla och mysa ibland

Cipramil och/eller alkohol. Det kan få mig att för en kort stund tro att jag är lycklig.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D