Gearbox
Träffar apex med slumpmässig precision
Min ungerska vän frågade mig vad som gör mig allra lyckligast.
Själv berättade han att han är som lyckligast när han får stå längst fram vid en spelning av ett schyst bluesrockband, med en öl i näven och ha sina polare runt omkring sig.
Jag har funderat nu i 2 år på frågan och kommit fram till:
1. Jag önskar helst av allt att han kunde bättra på sin engelska så jag kunde förstå honom något snabbare.
2. Jag är absolut lyckligast när jag kan köra ut ensam en tidig lördagsmorgon, vara långt hemifrån och få ett sms på eftermiddagen att det är seriös öldrickning på gång hemma och köra som en galning hem för att hinna dit i tid.
VAD GÖR DIG LYCKLIG
Själv berättade han att han är som lyckligast när han får stå längst fram vid en spelning av ett schyst bluesrockband, med en öl i näven och ha sina polare runt omkring sig.
Jag har funderat nu i 2 år på frågan och kommit fram till:
1. Jag önskar helst av allt att han kunde bättra på sin engelska så jag kunde förstå honom något snabbare.
2. Jag är absolut lyckligast när jag kan köra ut ensam en tidig lördagsmorgon, vara långt hemifrån och få ett sms på eftermiddagen att det är seriös öldrickning på gång hemma och köra som en galning hem för att hinna dit i tid.
VAD GÖR DIG LYCKLIG

Kommer bli helt perfekt detta, fixa bilen under sommaren och sen ut och ta sig fram överallt i halvmeterdjup snö till vintern
Finns oftast inget som slår det, samtidigt som man sekunder efter utlösning kan känna sig rastlös och nästan äcklad av sex