Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för olja ? Har du någon länk ?Tullen vägrade min olja till motorcykeln. Avsändaren hade slarvat med exportklareringen.
Och varesig Tullen, Avsändaren, eller DHL tyckte att "här har vi ett problem att lösa", och jag vet inte kontaktat muppen som missat och få det gjort...
Nää, låter det ligga i tullagret i 2 veckor och sedan returnerar man det.
Och när det kommer tillbaka så fixar man inte heller misstaget, utan låter det ligga bara.
Snart Juni och inte fått igång motorcykeln ännu.
![]()
Jag bor inte i Sverige. Och den är beställd via lokal ÅF från Nordiska importören. Som har sitt lager i Sverige.Vad är det för olja ? Har du någon länk ?
Och vilken hoj är det ? där man själv måste importera olja till Sverige ?

Mycket vanlig inställning också i Sverige ! : "det är någon annans problem"Jag bor inte i Sverige. Och den är beställd via lokal ÅF från Nordiska importören. Som har sitt lager i Sverige.
Det är en gammal Aprilia Falco som skall ha 15w50 normal hojolja för våtkoppling, men bor man på Åland så kan man inte tro att det finns på hyllan alla gånger vad man vill ha.
Det är ju ett gissel, det här med skattegräns, men det som får mig att skaka på huvudet är ju den totala attityden av "det är någon annans problem" på precis varje jävla led i kedjan.

|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|