Vad fick dig att skaka på huvudet idag?

Det där brukar hända mig ibland när jag varit ute och festar. Helt plötsligt är jag på nåt nytt ställe

Japp, man går raka spåret hem och ändå har man kebabdressing och salladsbitar på kläderna när man vaknar, om man inte gör som min förre granne, spar kebabrullen tills man kommer hem... Den låg under kudden när han vaknade....

Det där brukar hända mig ibland när jag varit ute och festar. Helt plötsligt är jag på nåt nytt ställe
Samma här! :rodnar
Men jag har alltid trott att det är alkoholen som ställt till det, inte att gud teleporterat mig.
Tänk va fel jag haft hela livet och vad mycket enklare det hade varit att bara säga "gud teleporterade mig" istf alla andra historier man fått hitta på. ;)

Jag kanske ser Sveriges matcher på tv.
Men dem som vill se på plats behöver börja spara nu.

Biljettpriser till fotbolls-VM 2026 varierar kraftigt beroende på match, kategori och efterfrågan. Här är en tydlig översikt:

🎟️ Ungefärliga priser (VM 2026)​

🟢 Gruppspel (billigast)​

• ca 60 USD (~650 kr) – billigaste officiella biljetterna
  • vanlig nivå: 100–300 USD (~1 000–3 000 kr)

🟡 Slutspel (åttondel, kvart, semi)​

• ca 220–3 000 USD (~2 300–30 000 kr)

🔴 Finalen (dyrast)​

• officiella priser:
    • ca 5 700–11 000 USD (~60 000–115 000 kr)

Jag kanske ser Sveriges matcher på tv.
Men dem som vill se på plats behöver börja spara nu.

Biljettpriser till fotbolls-VM 2026 varierar kraftigt beroende på match, kategori och efterfrågan. Här är en tydlig översikt:

🎟️ Ungefärliga priser (VM 2026)​

🟢 Gruppspel (billigast)​

• ca 60 USD (~650 kr) – billigaste officiella biljetterna
  • vanlig nivå: 100–300 USD (~1 000–3 000 kr)

🟡 Slutspel (åttondel, kvart, semi)​

• ca 220–3 000 USD (~2 300–30 000 kr)

🔴 Finalen (dyrast)​

• officiella priser:
    • ca 5 700–11 000 USD (~60 000–115 000 kr)
Nu är jag totalt ointresserad av just fotboll.
Men vad brukar biljetter kosta till liknande evenemang?
Vad brukar biljetter till finalerna på friidrotten under os kosta?

Nu är jag totalt ointresserad av just fotboll.
Men vad brukar biljetter kosta till liknande evenemang?
Vad brukar biljetter till finalerna på friidrotten under os kosta?
Ok. Tomte ointresserad av fotboll...hur är det möjligt? Fostrad att titta på fåglar?...finns en fin tråd här på Sport hoj.com om intresse finns! :krama Men vi är ju alla olika! Men att Sverige tvålade dit Polen och tog sig till Sommarens VM...är ju fan grymt! Potter förtjänar fan Bragdguldet!:hjarta

Ok. Tomte ointresserad av fotboll...hur är det möjligt? Fostrad att titta på fåglar?...finns en fin tråd här på Sport hoj.com om intresse finns! :krama Men vi är ju alla olika! Men att Sverige tvålade dit Polen och tog sig till Sommarens VM...är ju fan grymt! Potter förtjänar fan Bragdguldet!:hjarta
Han heter väl Harry Potter var min tanke när 3 - 2 målet gick i nättaket.

Jag är också totalt ointresserad av fotboll, och hockey, skidskytte, konsåkning, curling, tour de france osv...

Det jag brukar titta på är motorsport, typ Rally, nu råkar det slumpa sig så att en VM deltävling gick precis här i krokarna, jag hade både ett rallypass och tillträde som funktionär, så jag tittade givetvis på det hemma på TV'n

Samma sak med fotboll, vad fan ser man egentligen när man står längst bak på läktaren?
Fulla drägg som eldar pyroteknik och viftar med flaggor, och en halvkilometer nedanför några grabbar i likadana pyjamas i olika färger som sparkar på en boll

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back