Vad fick dig att le idag?

Ska på kräftmiddag och behöver en skjorta tyckte jag..

-Är du medlem?
-Oklart.
*blipp*
-Nä, vill du bli?
-Sparar jag något just i detta nu?
-Nä.. eller jo, 10% på första köpet.
-Ok.
-Telefonnummer?
-070..
-Då var det klart.
-Tack tack.

Såg i efterhand att jag fått sms för att kunna slutföra registreringen.

Aha! Det kommer inte hända, handlar sällan där men om inte annat är det säkert kräftor nästa år också, kommer spara minst dubbelt så många % om min mästerplan går i lås.

Sen sluta blinkersen vä. fram att fungera men det får bli i nyktert tillstånd.

Skål.

Hm? 🤔😅
Kolla ankaret till höger i det här nyhetsklippet. 😁
Båda garvar så dom trillar av stolarna.

Diskussionunderlaget min tisha visade sig vara när jag hämtade barnen i skolan idag.

Klara åsiktsskillnader mellan lärare födda på 70-talet respektive 90-talet. 🙂

Imorgon ska jag hämta iklädd mina arbetskläder. Kilt, som ungarna hatar mer än att gå och lägga sig. Det här kan bli kul!

Bifogat

• 20260901_193233643~2.JPG
    20260901_193233643~2.JPG
    1.1 MB · Visningar: 15
Diskussionunderlaget min tisha visade sig vara när jag hämtade barnen i skolan idag.

Klara åsiktsskillnader mellan lärare födda på 70-talet respektive 90-talet. 🙂

Imorgon ska jag hämta iklädd mina arbetskläder. Kilt, som ungarna hatar mer än att gå och lägga sig. Det här kan bli kul!
- Nu är det fastställt: "No, wearing a kilt or making a video in a kilt is not inherently gay"

Tror vi de som bor där handlar mycket på Dollarstore...Samt kvinnan har en "snygg" tribaltatuering på svanken..Gubben går runt på fritiden med reflexkläder samt de äger en Pitbull som aldrig har koppel..?

1788613542545.png

f4df4b7eaaad7127bffef1b7be7fffb3.jpg

Trots feber och skit gick jag ut i finvädret och grovmekade. Äntligen kom skiten loss.
Slipstift och fett och nu går den på och av som den skall. Fick tvåa på bes och naturligtvis hade jag ingen nyckel heller.

En vecka efter att jag borrat ur låset ringde förra ägaren och sade att han hittat nyckeln.
Jag kunde inte vara arg på honom eftersom han samtidigt hittat insynsskyddet till bagageutrymmet.

Kör snyggt!

Tror vi de som bor där handlar mycket på Dollarstore...Samt kvinnan har en "snygg" tribaltatuering på svanken..Gubben går runt på fritiden med reflexkläder samt de äger en Pitbull som aldrig har koppel..?

View attachment 532509
När jag var barn hade farsan en bilstereo inbyggd i sänggaveln. Men den där varianten har jag aldrig sett.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg