Har hållit på att packa upp allt efter att ha flyttat från den temporära lägenheten jag bott i i 10+ år nu. Har hittat en massa småprylar som jag inte sett sen förrförrförra flytten!
Farfars gamla portmonnä med mynt och sedlar från mellankrigstiden som jag ärvde bland annat. Och cirka fyrahundra plektrum av varierande design, styvhet och finish. Jag verkar ha köp nya varje gång det jag använde tog slut.

Ett par uråldriga IDE HDD dök upp med, som jag tänkte plugga in och se vad de innehåller. Säkert porrsamlingen från tonåren eller nåt liknande.
Apropå dator, jag hade TRE flyttkartonger med datordelar, prylar, kablar och annat skit. Bland annat en riktantenn för 3G. Efter mycket sortering så är det lite drygt en fjärdedels flyttlåda med datorprylar kvar som är någorlunda moderna, resten ska till elektronikskrot. Eller om nån här är sugen på gamla IDE-kablar, SATA-kablar och nåt uråldrigt ramminne av okänd storlek och funktion.
Packat upp mina böcker med, och det saknas kanske ett trettiotal av de skönlitterära verken, typ bok 2 av trilogier verkar saknas i 4 trilogier, så nån verkar ha tyckt illa om mig nån gång de senaste 20-25 åren.

Ingen har snott calculus, linjär algebra eller handbook for science and engineering, eller ens min gamla TI-89 däremot. Säkert av samma skäl.
Men kul att hitta alla gamla prylar man saknat ett tag nu.