Vad fick dig att le idag?

- Hej
Lägga benen på ryggen kan man inte göra själv, utan behöver hjälp av någon utomstående som först bryter av din ryggrad i midjehöjd och sedan placerar benen längs ryggen. Du kommer fortfarande ha svårt att springa dock.
Jag har testat att daska röven i bakhuvudet, inget jag rekommenderar.

En polare stod på näsan bokstavligen och spräckte skallen.
Det som fick mig att le var att han ryckte på axlarna när jag hälsade på honom och sa: "äh, tur att man är tjockskallig"

Tvivlar starkt på kompetensen hos BMWs ingenjörer.
BMW 750 med komforthandtag, vänster bak går sönder och säkringen går. OK, det är sånt som händer. Var bara det att när den säkringen gick försvann anti-sladd, ABS, hastighetsmätare och fan vet vad. Fick köra hem i limp-mode. Varför är det ingen som granskar och filtrerar bort uppenbart idiotiska lösningar?
Det finns folk som köper idiotiska lösningar. :)

Efter ett samtal med en herre i 50-årsåldern som bara kört gata och bombat landsväg i 20 år fick jag denne att överväga att hänga med på kurs i vår.

Att ha sått ett litet frö av nyfikenhet är jag nöjd med. Skulle fröet växa till sig och vi ses i en depå, han och jag, log jag än mer.

Brumma uppmärksammade mig på att nått var på gång på baksidan huset. Finn tre rådjur ! :)
1770756654251.png

Tvivlar starkt på kompetensen hos BMWs ingenjörer.
BMW 750 med komforthandtag, vänster bak går sönder och säkringen går. OK, det är sånt som händer. Var bara det att när den säkringen gick försvann anti-sladd, ABS, hastighetsmätare och fan vet vad. Fick köra hem i limp-mode. Varför är det ingen som granskar och filtrerar bort uppenbart idiotiska lösningar?

Det fanns någon Opel som när den hade startsvårigheter så fick kunderna frågan "fungerar tutan"
Det var samma säkring till tutan som till något elektriskt munstycke....

Visst, man måste lägga flera saker på samma säkring ibland, annars skulle man måsta ha flera säkringsdosor staplade på varandra under huven (AUDI) men då lägger man förslagsvis inte viktiga ABS system på samma säkring som ett dörrhandtag som lätt kan frysa och bränna säkringen.

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back