Vad fick dig att le idag?

Grannar på innergården som började duka till kalas med tallrikar, bestick, ölflaskor, grill med mera, förde ett jävla liv eftersom alkohol verkar sätta hörseln ur funktion.
Gap och skrik, hög musik på nån jävla blåtands-stereo med obefintlig bas, grrr....

Då...
Kom det en riktig fet åskskur med tillhörande hällregn i 15 minuter.

Knäpptyst :tummenupp

En individ som i åratal varit mig fysiskt överlägsen har gått och blivit tunnhårig och fått en markant större buk än vad jag har.

Skadeglad, jag är.
Jag kände precis likadant för några månader sedan när vårt gamla kompisgäng som alltid hängde ihop när vi var 20-25 års åldern nu är vi 50. Kände mig som den mest vitala och jag var den mest vältränade (när man kommer upp i denna åldern så pratade vi mycket om krämpor och förslitningsskador)

Jag kände precis likadant för några månader sedan när vårt gamla kompisgäng som alltid hängde ihop när vi var 20-25 års åldern nu är vi 50. Kände mig som den mest vitala och jag var den mest vältränade (när man kommer upp i denna åldern så pratade vi mycket om krämpor och förslitningsskador)
Närmar mig 50 med stormsteg och kan fortfarande utan problem tvätta fötterna i handfatet och resa mig från skräddarställning utan att använda händerna.

Att i min ålder ha småbarn är både förbannelse och välsignelse. Man orkar inte lika mycket som en 25-åring men är å andra sidan inte så mycket still.

Ååhej..
Screenshot-20240729-234029-You-Tube.jpg

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back