Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vidar Aronsson, 35, passerade älgarna på Åsögatan strax efter klockan 07.30 när han skjutsade sin dotter till förskolan på cykel.
– Jag ropade till henne: ”kolla, det är konstiga hästar där framme”.
Älgarna passerade stillsamt förbi mitt i vägen.
– Det kändes som AI, fast jag upplevde det i verkligheten, säger Vidar Aronsson.
Någon har en divergerande uppfattning men jag tycker snarare objektet stärker ditt case.
, vi vet inte.

Ser ut som att någon börjat bygga upp en fordonspark för ett framtida medborgargarde att patrullera förortsområden med. Ser en viss risk för att dålig stämning uppstår vid poliskontroller, besiktning och andra kontakter med människor.Någon har en divergerande uppfattning men jag tycker snarare objektet stärker ditt case.
Iofs kan det vara en fördom. Vi ser bara fordonet, föraren kan förstås vara ett dåligt, vi vet inte.
![]()
Säljes: Can-Am Ryker 900 CVT *Special* - 2020 | BLOCKET
Nu har du chansen att köpa denna väldigt unika hoj!En CAN AM Ryker som blivit ombyggd av Hellberg Design.En häftig hoj som verkligen sticker ut i mängden.Bes...www.blocket.se
Fast den där var ändå lite rolig. Inget jag skulle använda till vardags (eller andra dagar heller) men skulle jag se den komma rullande ner för gatan så skulle den få mig att le lite.Någon har en divergerande uppfattning men jag tycker snarare objektet stärker ditt case.
Iofs kan det vara en fördom. Vi ser bara fordonet, föraren kan förstås vara ett dåligt, vi vet inte.
Edit;
Jag har sett det irl, inte föraren/ byggaren utan fordonet.
![]()
Nu har du chansen att köpa denna väldigt unika hoj!En CAN AM Ryker som blivit ombyggd av Hellberg Design.En häftig hoj som verkligen sticker ut i mängden.Bes...www.blocket.se
Tyvärr så kräver objektet ifråga bilder för att kunna visa hur dålig smak och byggkonst är en sur kombo. Hellberg design är nog inga custombyggare av rang iallafall.Någon har en divergerande uppfattning men jag tycker snarare objektet stärker ditt case.
Edit;
![]()

Jag som gjorde mig till och kompletterade med bilder efter att dina mycket bättre låg uppe! Tackom!Tyvärr så kräver objektet ifråga bilder för att kunna visa hur dålig smak och byggkonst är en sur kombo. Hellberg design är nog inga custombyggare av rang iallafall.
View attachment 499136
View attachment 499137
View attachment 499138
View attachment 499139
Nu ska jag bara ut och spy![]()
Fast den där var ändå lite rolig. Inget jag skulle använda till vardags (eller andra dagar heller) men skulle jag se den komma rullande ner för gatan så skulle den få mig att le lite.
Precis den känslan får jag av Stefan Löfven...Nu ska jag bara ut och spy![]()
Den har ju ändå ett existensberättigande iom att jag hellre tittar på det där än Stefan Löfven om jag får välja mellan de två...Någon har en divergerande uppfattning men jag tycker snarare objektet stärker ditt case.
Edit;
![]()
Edit;
Skriiiinschåtts
View attachment 499141View attachment 499142

Den är lite som Löfven: Så jävla ful, tragikomisk och allmänt dålig att man skrattar åt skitet. Märk väl åt, inte med. Skulle jag se kålhuvudet Löfven strosa nedför gatan så skulle jag antagligen också le, därefter skratta och peka finger och kanske eventuellt rentav kasta någonting hårt mot fanskapet. Detta faktum är ingenting som rättfärdigar dess existens, snarare tvärtom.
Precis den känslan får jag av Stefan Löfven...
Den har ju ändå ett existensberättigande iom att jag hellre tittar på det där än Stefan Löfven om jag får välja mellan de två...
View attachment 499296
Som om det inte nog med vad han "åstadkommit" under sin tid som statsminister...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack för erbjudandet men tyvärr tror jag att det är lönlöst, så ödsla ingen tid för min skull. Dels är det x antal år för sent, och även om du mot förmodan finner ett sätt att resa tillbaka i tiden så att du kan förmedla uppmaningen innan skadan är skedd så tror jag att det skulle vara ungefär som att be en hundskit att sluta upp med att lukta illa. Även om den hade haft mentalkapacitet nog att förstå din uppmaning (vilket den/han inte har) så skulle den vara fundamentalt oförmögen att lyda.Jag mötte faktisk Löfven på gatan när jag besökte huvudstaden härom veckan. Jag märkte dock inte ens av det, utan det var en kollega som nämnde att vi precis mött honom efter att han passerat.
Om jag har bättre koll nästa gång det händer så ska jag be honom skärpa sig så att du kanske kan få komma ner i varv åtminstone tillfälligt.
Ditt resonemang påminner mig om när jag och ett par kompisar var på spritresa till Riga för ca 15 år sedan. Vi hade suttit på uteserveringar och druckit bärs i ett par dagar och var rejält brända av solen och dag tre bestämde vi oss för att åka ut till Jürmala för en dag på stranden. Ett par utav oss föreslog då att vi kanske skulle dra på oss lite solskyddskräm, men den tredje kompisen kläckte då ur sig att "det är redan för sent, så det kan ändå inte bli värre", vilket vi andra godtog som sanning och fakta.Tack för erbjudandet men tyvärr tror jag att det är lönlöst, så ödsla ingen tid för min skull. Dels är det x antal år för sent, och även om du mot förmodan finner ett sätt att resa tillbaka i tiden så att du kan förmedla uppmaningen innan skadan är skedd så tror jag att det skulle vara ungefär som att be en hundskit att sluta upp med att lukta illa. Även om den hade haft mentalkapacitet nog att förstå din uppmaning (vilket den inte har) så skulle den vara fundamentalt oförmögen att lyda.
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |