Benplattor.. jisses
Har man väl sett någon gång men inte riktigt begripit till vad men alltid lär man sig något. Har faktiskt ett utrustningsbälte, eller vad det heter som ordinarie skärp nu men det är för att låsmekanismen är kung och god för 300 eller 500 kg.. minns inte riktigt men har sett ett test där den stod pall. Anyhur så är den vikten inte poängen utan klickjusteringen som är bra, inte flwaless men närapå.
Har man väl sett någon gång men inte riktigt begripit till vad men alltid lär man sig något. Har faktiskt ett utrustningsbälte, eller vad det heter som ordinarie skärp nu men det är för att låsmekanismen är kung och god för 300 eller 500 kg.. minns inte riktigt men har sett ett test där den stod pall. Anyhur så är den vikten inte poängen utan klickjusteringen som är bra, inte flwaless men närapå.




