steffe
"Mannen som talar med whisky"
Nä, min polare Mollgan körde bredvid....Du kom alltså även sist...
Mvh
Glädjedödaren.
Det hade gått åt h-e om jag hade rödlyktat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä, min polare Mollgan körde bredvid....Du kom alltså även sist...
Mvh
Glädjedödaren.
Givetvis. Osvikligt argument. Kasse stängd.Nä, min polare Mollgan körde bredvid....
Det hade gått åt h-e om jag hade rödlyktat.![]()
Du kom alltså även sist...
Mvh
Glädjedödaren.
KanskeHar du inte kört KTM tidigare?
Kan
Tappa
Maskindelar
Jodå. Haft en 640, en 701 och nu en 690. Alla tre med sina egna små karaktärsdrag. Exempelvis drog 701 nästan 4 liter olja på 800 mil och rostade på skruvskallar efter en fuktig (ej regnig) sommarnatt under bar himmel.
Men 690n tycks identifiera sig som en Ducati...
För att det är upptaget i ettan!Butt why?

- Ja jo, men sista raden ironiserade ju över just det också ; )Du anar inte... i USA kallar dom 24 timmars formatet för "military time" och folk kan inte använda det.
Över hela världen har en hel generation slutat kunna med att avläsa en analog urtavla...
Det har i sin tur medfört att begrepp som "Clockwise och Counterclockwise" har blivit värdelösa...
Filmen Idiocracy var en profetia....
KassKanske
Tusen
Mil
Knuffa
Till
Mållinjen
Kicka
Tio
Minuter
Jodå. Haft en 640, en 701 och nu en 690. Alla tre med sina egna små karaktärsdrag. Exempelvis drog 701 nästan 4 liter olja på 800 mil och rostade på skruvskallar efter en fuktig (ej regnig) sommarnatt under bar himmel.
Men 690n tycks identifiera sig som en Ducati...
Blev nöjd när trygghansa hörde av sig om försäkringen på hojen,
jag ser att du tecknat ny helförs, Japp eran var bättre än läns. Men det kan bli ännu bättre. Vi håller i bilsport försäkringen o den är bättre o innehåller mer som är bra för mc o 1000 kronor billigare. Är du intresserad?
Tja om bättre sparar 1000 spänn så är jag med helt klart.
Så tack trygghansa för att ni själva sparade 1000 spänn till mej på eran egen bekostnad, det uppskattas.

Kommer själv byta alla försäkringar jag har hos Bilsport och MC just för att de gått ihop med Stygghansa, det absolut sämsta jävla försäkringsbolaget jag någonsin haft missnöjet att ha att göra med. Har tidigare tyckt bra om bilsports klassikerförsäkring men Stygghansa befattar jag mig inte med på ren princip, enligt dem så ska du dagligen dokumentera att ditt fordon är i bruksskick för att din försäkring ska ha teckning för om det blir stulet och du inte kan bevisa att det var körbart då det stals så blir du utan ersättning trots att det faktum att fordonet kördes från platsen då det stals torde vara mer än godkänd bevisning i frågan... Inte ens det faktum att bilfan inte startade då jag skulle hämta den på skadeverkstan var bevisning nog, de skickade ut sin egen "oberoende" besiktningsman som konstaterade att bilen efter x antal timmar felsökning startade (vad som ingick i felsökningen vägrade de svara på) och sen fick jag hot om inkassokrav om jag inte hämtade ut bilen då den stod och tog plats på skadeverkstan.Blev nöjd när trygghansa hörde av sig om försäkringen på hojen,
jag ser att du tecknat ny helförs, Japp eran var bättre än läns. Men det kan bli ännu bättre. Vi håller i bilsport försäkringen o den är bättre o innehåller mer som är bra för mc o 1000 kronor billigare. Är du intresserad?
Tja om bättre sparar 1000 spänn så är jag med helt klart.
Så tack trygghansa för att ni själva sparade 1000 spänn till mej på eran egen bekostnad, det uppskattas.
Nu är det ju så att dom flesta bolag gämför min thunderace med gämförbar andra 1000cc typ R1-gsxr cbr-rr-r-sp-zx10r-ss1000rr.Kommer själv byta alla försäkringar jag har hos Bilsport och MC just för att de gått ihop med Stygghansa, det absolut sämsta jävla försäkringsbolaget jag någonsin haft missnöjet att ha att göra med. Har tidigare tyckt bra om bilsports klassikerförsäkring men Stygghansa befattar jag mig inte med på ren princip, enligt dem så ska du dagligen dokumentera att ditt fordon är i bruksskick för att din försäkring ska ha teckning för om det blir stulet och du inte kan bevisa att det var körbart då det stals så blir du utan ersättning trots att det faktum att fordonet kördes från platsen då det stals torde vara mer än godkänd bevisning i frågan... Inte ens det faktum att bilfan inte startade då jag skulle hämta den på skadeverkstan var bevisning nog, de skickade ut sin egen "oberoende" besiktningsman som konstaterade att bilen efter x antal timmar felsökning startade (vad som ingick i felsökningen vägrade de svara på) och sen fick jag hot om inkassokrav om jag inte hämtade ut bilen då den stod och tog plats på skadeverkstan.
Har sett att Svedea erbjuder en egen variant av klassikerförsäkring för veteranfordon, beroende på årsmodell kan deras till och med bli billigare än Bilsport så för min del blir det Svedea framöver. Bara ett litet tips från en med personlig erfarenhet av att stångas med värdelösa försäkringsbolag, Stygghansa är med råge absolut sämst av alla jag tvingats nyttja.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |