Vad fick dig att le idag?

:gnissla
20230810-181622.jpg

Fick med frun upp till Kinnekulle Ring, som en liten omväg upp till stenbrottet i Hällekis.
Stod och tittade på Hojträff i någon halvtimme och hon var inte nödvändigtvis helt negativ till att stå där och stirra på hojar.

Hon verkar vara försiktigt positivt inställd till ett byte till en Duke 890R för min del, så kan man bara komma överens om en bra deal med en handlare nästa vecka så tror jag nog att det blir byte. Så från att köra skottsäker Yamaha till en KTM. Living on the edge...

Men något helt annat - någon som kört med Hojträffsorganisatören tidigare?
Vet de vad de håller på med eller är det mest hipp-som-happ?
Har ingen uppfattning så undrar inför nästa år.

På väg hem från Tjuvkil - mötte "min egen" hoj - inte så vanligt med en "Colgate" 1200S. Någon här på forumet som känner sig träffad?

Fick förmånen att instruera en 14 årig tjej i skytte med luftvapen idag. Gick förvånansvärt snabbt att få henne att komma till rätta med vapnen. Rätt andning, inte skotträdd och lugnt kramande på avtryckaren.

Att sen en tävlingsskytt kanske haft åsikter på hur jag lärde ut exempelvis skjutställning är en annan sak. Jag har ju haft övningsförutsättningen för att mina mål inte ska hinna skjuta tillbaka när jag övat olika typer av skytte.
Fem minuter för fem skott... Vem orkar liksom. Så långtråkigt. det går att få till guldserier på 20s utan problem

Vildcampade på ett ställe i veckan o strosa runt med en öl i näven i mörkret o hitta en öde kyrkogård bredvid me läskiga järnkors o ännu äldre dödsplåtar eller vad dom kallas

Inte detta men ruskigare o stulen bild från nätet som exempel

Man borde hittat bättre vildcamp

Gött o ligga bredvid 1400 tals övergiven gravplatsScreenshot_20230815_213611_Gallery.jpg

Jag var inte nöjd

Vildcampade på ett ställe i veckan o strosa runt med en öl i näven i mörkret o hitta en öde kyrkogård bredvid me läskiga järnkors o ännu äldre dödsplåtar eller vad dom kallas

Inte detta men ruskigare o stulen bild från nätet som exempel

Man borde hittat bättre vildcamp

Gött o ligga bredvid 1400 tals övergiven gravplatsView attachment 488417

Jag var inte nöjd
Var var det?

Skickat från min Ericson t28 via Tapatalk

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda