Vad fick dig att le idag?

Tog en taxis biltvätt imorse.. *fniss*

Ena och den bättre biltvätten lös rött, i förvånansvärt dåligt och vingligt tempo backa tax (kort för taxi) därifrån för att istället ställa sig framför höger biltvätt. Öppnar sig som den ska, framåt (D) men tax stannar.. tittar på något högt upp, vingelbackar och åker. Jag kör in gratis :tummenupp
Körde taxin vilse tro?

Såg bara konstigt ut, kanske fick han en körning men tror inte det. Var någon svart bil som körde förbi tvätten med mig i och misstänker samma för att det är enkelriktat där, nog.. borde va.

I.a.f. så fungerar det som så att man kan bara tvätta max en gång i timmen med abonnemanget så försökte han igen gick det inge vidare vill jag påstå.
:bandit

Såg bara konstigt ut, kanske fick han en körning men tror inte det. Var någon svart bil som körde förbi tvätten med mig i och misstänker samma för att det är enkelriktat där, nog.. borde va.

I.a.f. så fungerar det som så att man kan bara tvätta max en gång i timmen med abonnemanget så försökte han igen gick det inge vidare vill jag påstå.
:bandit
Preem-varmkorven svängde om, antagligen.

En kall Peroni och jordnötter på altanen. ❤️
View attachment 487068
Insåg härom året att Nastro Azzurro och Blue Ribbon betyder samma sak. Vet dock inte om de har några samband eller om det bara är tillfälligheter, men i Sverige hade den alltså gått under namnet Blå Band (finns de kvar fortfarande?)

IMG_1346.jpeg

Insåg härom året att Nastro Azzurro och Blue Ribbon betyder samma sak. Vet dock inte om de har några samband eller om det bara är tillfälligheter, men i Sverige hade den alltså gått under namnet Blå Band (finns de kvar fortfarande?)

View attachment 487355
Blå Band Öl låter inget vidare. Typ hopvispad av ölpulver och vatten. :)
Jag tar hellre en Nastro Azurro. ;)

Det var som fan!
Då blir hojen lite lättare på Norgeresorna. ?

Viltdryck tror jag dom hette tog fram frystorkad öl i Sverige med alkohol inkapslad i gelkapslar som hälldes i vatten och blev en starköl efter en stund

Var väl tillståndsproblem med gelklapslarna som ju kunde beställas på nätet utan leg dock

Var iaf 10 år sen

Kunde väl lösas vid en fjällvandring med att ta med 1L dansk 97% sprit som går att köpa över disk där o deras ölpulver utan dom här magiska kapslarna..

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D