Kanske du borde förse henne med en moppe ändå när hon är 15, det bidrar ju till inskolningen.
Jo det står en reiju drack 30 moppe som gör 120 o väntar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kanske du borde förse henne med en moppe ändå när hon är 15, det bidrar ju till inskolningen.

Min moster, en tant på typ 75år vars elkunskaper sträcker sig till att i bästa fall kunna byta en glödlampa. Hon postar precis en bild på en isärskruvad tv, och skriver förklaringen.
Jag trodde att jag skulle hitta nåt fel.
Jag frågade ifall hon kontrollerat fluxkapacitorn så nu sitter hon säkert och funderar på var den sitter.![]()
Hon trodde väl att hon skulle se om glöden var trasig i något vacumrör....
Det gjorde man ju förr i tiden.
Om hon visuellt lyckas hitta en trasig komponent, kan hon sen byta den?
Buggati Bolide acceleration
0-100 km/h – 2,17 sekunder
0-200 km/h – 4,46 sekunder
0-300 km/h – 7,37 sekunder
0-400 km/ – 12,08 sekunder
0-500 km/h – 20,16 sekunder
Samtidigt känns det som nyss när jag var tonåring och Countachen var världens snabbaste serieproducerade bil men inte riktigt kom upp på rätt sida om 300.
Ganska vanliga effektstarka bilar tar 2000/2010 talets sportbilar lätt i väghållning och kör ifrån dom , förarna kassa ofta...Mmm o så gör en opel insignia opc unlimetid 286+ km idag? en opel
Samtidigt känns det som nyss när jag var tonåring och Countachen var världens snabbaste serieproducerade bil men inte riktigt kom upp på rätt sida om 300.
Massa sportbilar blir frånåkta av vanliga vw,bmw,merc,saab o volvo på bana i prestandavarienter med +300 hk.Var det inte så att Coutachen först nådde över 300 men inte i avgasrenad USA-version och ej heller om man satte på den där jättevingen som alla ville ha trots att den inte ens var vinklad för att ge extra down force utan bara bidrog med ökat luftmotstånd?
Countachen fick man å andra sidan köra på allmän väg. Det får man tydligen inte med detta skrytbygget vilket gör Buggatti Chiron i specialversion som nådde 300mph (>480km/h) mer imponerande för mig då den fortfarande var gatlegal. Ja även Koenigsegg Agera RS och kommande Jesko såklart. När man nu skulle ha utrymme att komma över 400 km/h på allmän väg utan att först få den avstängd för övrig trafik.
Var det inte så att Coutachen först nådde över 300 men inte i avgasrenad USA-version och ej heller om man satte på den där jättevingen som alla ville ha trots att den inte ens var vinklad för att ge extra down force utan bara bidrog med ökat luftmotstånd?
Countachen fick man å andra sidan köra på allmän väg. Det får man tydligen inte med detta skrytbygget vilket gör Buggatti Chiron i specialversion som nådde 300mph (>480km/h) mer imponerande för mig då den fortfarande var gatlegal. Ja även Koenigsegg Agera RS och kommande Jesko såklart. När man nu skulle ha utrymme att komma över 400 km/h på allmän väg utan att först få den avstängd för övrig trafik.
|
|
Pressmeddelande 2026-08-05F... |
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|