Vad fick dig att le idag?

Hörde för inte så länge sedan om en person som blåste olagligt vid en nykterhetskontroll, men som fick domen hävd efter ett läkarbesök där det konstaterades att personen bara var "full per egen maskin" så att säga.

Ha ja men magsjukan har en nackdel , man får inte ha körkort förmodligen innan det är botat.
 
Kund på telefon, " -Ja den går lite dåligt och jag öppnade huven och det sitter som en silverfärgad metallburk med olika slangar på som jag tror styr luften till bränsleinsprutningen, kan det vara den? "
 
Kund på telefon, " -Ja den går lite dåligt och jag öppnade huven och det sitter som en silverfärgad metallburk med olika slangar på som jag tror styr luften till bränsleinsprutningen, kan det vara den? "

En sån där kund som är för snål för att lämna in så han ska göra jobbet "själv" trots att han inte har en aning om vad han pysslar med så han ringer väl runt överallt för att få någon slags felsökning gratis via telefon.

Säg att han måste byta kolvuppstudsarfjädern.
 
Hahaha! Gjorde min dag det där. :lol

Som liten egenföretagare blir man lätt trött på såna där tidstjuvar men man vet samtidigt aldrig vilka som sen faktiskt vill handla så man får liksom lida igenom skiten. Även om man ibland skulle vilja dra till och driva med dom istället.

Jag tror bara det är max en fjärdedel av den där typen som sedan faktiskt är seriösa kunder.
För större företag tror jag telefonisten hindrar lite sånt folk att störa.
 
Som liten egenföretagare blir man lätt trött på såna där tidstjuvar men man vet samtidigt aldrig vilka som sen faktiskt vill handla så man får liksom lida igenom skiten. Även om man ibland skulle vilja dra till och driva med dom istället.
Och man kanske driver med en kund som faktiskt tänkt återkomma och handla av en lite senare.
 
Som liten egenföretagare blir man lätt trött på såna där tidstjuvar men man vet samtidigt aldrig vilka som sen faktiskt vill handla så man får liksom lida igenom skiten. Även om man ibland skulle vilja dra till och driva med dom istället.

Jag tror bara det är max en fjärdedel av den där typen som sedan faktiskt är seriösa kunder.
För större företag tror jag telefonisten hindrar lite sånt folk att störa.

Osäkert du, det där brukar vara gänget som trugar i tjugofem minuter och sedan med fullt våld kräver att få prata med "chefen".

:näsblod
 
Back
Top