Vad fick dig att le idag?

Suttit fast sedan 2007 tror jag men med ett par puckar, officiella, sa det poff tillslut.

Patent pending:

:glömdet

20191019-185739.jpg

Tyska regeringen har röstat huruvida det ska vara fri fart på Autobahn: "Det blev dock ett nederlag för Die Grünen, med en jordskredsseger för den fria farten. 126 parlamentsledamöter röstade för en hastighetsbegränsning, och 498 sade nej. Sju valde att lägga ner sin röst."

Hämtade nyss dottern som varit på skoldisco med halloweentema. När jag kom in på skolgården var det fullt med 130 cm långa zombies, vampyrer och spöken.
Döläskigt...

Kände mig som en riktig hedersmedborgare idag, skulle strax pendla hem och radion skråla ut:

-Det är långa köer..

-Kuken!

-..till ungdomspsykiatrin.

-Puh! Yes va skönt.. fast, äh asso.. fakkit :glömdet

El forbrukning

Det går åt rätt håll för att gå off grid. Ändå har jag svetsat 2 fackverks vindkraft torn på 22+ meter

Och min Mitsubishi kazza värmepump har gått hela tiden som ac vår sommar o höst nu för värme.

200m2 hus o 100m2 varmgarage.

Bifogat

• Screenshot_2019-11-01-16-40-08.png
    Screenshot_2019-11-01-16-40-08.png
    97.8 KB · Visningar: 52
Last edited:
1982 tog jag körkort och hade en Amazon. Skulle tro att det var nästa vinter, den 83-84. Träffade på några polare som åkte snowracer i en backe, vi knöt ett snöre efter bilen sedan åkte vi omkring i ca en timme. Att inte de dog under färden är ett mysterium, vi hade ganska långt snöre och i en S-kurva drog jag ner dem i diket. Jösses vad snowracern studsade omkring.

Är SHL redan slut för säsongen 2019?

Herregud människa, kryp tillbaks under stenen!:krama
Vi Djurgårdare har två grenar vi är i toppen av. Just hockeyn lite skraltig just nu, men det brukar ta sig!
Så ett förtydligande; Djurgården fotboll har vunnit SM-Guld!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon