Dems brevinkast hetere!Köp en sån latexhuva med en gummiboll för munnen och lägg i deras brevinkast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dems brevinkast hetere!Köp en sån latexhuva med en gummiboll för munnen och lägg i deras brevinkast

Köp en sån latexhuva med en gummiboll för munnen och lägg i deras brevinkast
Beröm från kollegor, varmt välkomnad tillbaka på jobbet, att man varit saknad. Kan man ha det bättre än så i livet? Underbar dag idag, den kommer jag leva länge på.
Är du strippa?

Alla som är 7ka eller alla dems som jobbar där?
Inte elakt alls, kul humor!
Nä, jag jobbar inom akutsjukvård och har haft semester, första arbetsdagen idag och var efterlängtad av alla.![]()
Alla som jobbar där.Alla som är 7ka eller alla dems som jobbar där?
Beröm från kollegor, varmt välkomnad tillbaka på jobbet, att man varit saknad. Kan man ha det bättre än så i livet? Underbar dag idag, den kommer jag leva länge på.
Hitta något du älskar att göra, och som folk betalar en för, så kommer du inte arbeta en dag i ditt livSemester? Helger inkluderat så idag är min första dag efter midsommar som jag inte har akuta jobb att göra och prioritera mellan. Jag blev så konfys att jag inte visste var jag skulle börja så det slutade med att jag nästan inte gjort nåt alls. Men dagen är ju inte över än.

Hitta något du älskar att göra, och som folk betalar en för, så kommer du inte arbeta en dag i ditt liv![]()
Vad pillar du med såhär års?Semester? Helger inkluderat så idag är min första dag efter midsommar som jag inte har akuta jobb att göra och prioritera mellan. Jag blev så konfys att jag inte visste var jag skulle börja så det slutade med att jag nästan inte gjort nåt alls. Men dagen är ju inte över än.
Vad pillar du med såhär års?
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil