Vad fick dig att le idag?

Den där ubåten kommer aldrig att funka. Det saknas både vatten i akvariet och befälhavare.

Tog gixxern till jobbet idag eftersom att pendlingshojen är i behov av lite kärlek.
Och det är fan svårt att inte är när man kör den hojen. Ska bli extra trevligt att ta småvägar hem idag tror jag bestämt.

Dök upp en video på någon som körde banhoj som såg ut att vara förlamad från midjan ner i en grupp för ryggmärgsskadade på fejsbök, många frågor dök upp. Bland annat hur man kan styra hojen om man är förlamad i benen, varpå jag svarade att man använder styret för att styra. : hihi

Dök upp en video på någon som körde banhoj som såg ut att vara förlamad från midjan ner i en grupp för ryggmärgsskadade på fejsbök, många frågor dök upp. Bland annat hur man kan styra hojen om man är förlamad i benen, varpå jag svarade att man använder styret för att styra. : hihi

Då undrar ju jag lite hur man svänger hojen med bena? :va
Visst kan de va till hjälp en del när man ska hänga av, men nog är det ju motstyrningen som lägger ikull hojen? :va

Stamkund: - Vill du låna min Hayabusa i sommar?
Jag: - Nej tack, den har ju inte servostyrning.
Stamkund: - Va?

Den gröna kafloppen ska snurra på den röda pinnen. Det tror jag. :nicka

Nae, enligt originaltråden så skulle den gröna kafloppen kylas av den röda pinnen. De blåa maskarna ska transportera kylan mellan den gröna kafloppen och den röda pinnen :hihi

Upptäckte att jag hade glömt packningen till kopplingskåpan på rishögen, vilket jag kom på när den skulle på igen. Så... Ebay! Och hoppas att posten sköter sig.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt