Vad fick dig att le idag?

Fått en visdomstand uttdragen idag. Det tog ungefär 10 sekunder från det att honstoppade verktyget i munnen på mig tills att hon fått ut tanden ur munnen. Hon blev alldeles eld och lågor över den knasiga roten (hon hade tydligen aldrig sett något liknande), och sprang och visade den för sina kollegor. :hihi

Jobbarkompisen var med på träningen som vanligt ( han kör 2 ggr i veckan ) och idag bestämde jag att vi skulle hitta på lite tyngre övningar.
Vi är tre från jobbet som brukar köra ihop men en är på sportlov den här veckan så jag tyckte att han skulle haka på mitt program idag.

Idag ska vi börja med marklyft, sa jag och han såg nyfiket på när jag lastade stången och började.
Jag värmer på 90 pannor, vill du att jag plockar av lite?
Nä, det där såg ju lätt ut, svarade han.

Färgen han hade i ansiktet efter första försöken får en tomat att se vinterblek ut :hihi

Min kära sambo klarade teoriprovet för A-behörighet. :tummenupp

Så det blir bubbel ikväll.

Last edited:
Litet packad... :fyllisar och lyssnar på spellista på Spotify baserad på artisten Pink. Känns jääävligt manligt...

Litet packad... :fyllisar och lyssnar på spellista på Spotify baserad på artisten Pink. Känns jääävligt manligt...
Jag tycker iallafall Pink är rätt bra? Eller du var inte ironisk?

Jag har inte lett åt mycket idag, då jag har en förkylning på G.

Lite packad, lyssnar på eurodisco på spotify och väntar på att jacuzzin utanför ska bli fylld :-D

Hahaha nä nu fick du rockmorsan o le! Va f...??? Vad hände med Dropkick Murphys, god bärs o smaskig whisky???
Men bara för tösens a-kort är nära är du ursäktad... ikväll ;) :fyllisar

Hahaha nä nu fick du rockmorsan o le! Va f...??? Vad hände med Dropkick Murphys, god bärs o smaskig whisky???
Men bara för tösens a-kort är nära är du ursäktad... ikväll ;) :fyllisar

Asså, det här med bubbel... Det är inte så jäkla dumt ändå.

Inte för att jag kommer byta ut maltbaserade drycker. Jag har snarare fått ett nytt verktyg i min rusdrycksverktygsväska.

Oroa dig inte morsan. Dropkick mfl finns kvar. Jag har inte tappat greppet helt om tillvaron!

Back