Vad fick dig att le idag?

Äntligen fått en diagnos på vad som är knas med örat. Visade sig vara en inflammation.
Nackdelen är känslan av att konstant gå runt med vatten i örat av örondropparna.

12 minuters lugn och ro på jobbet. Nu är det tomt, tyst och jag kan gå igenom en veckas mail.

Håller på att skola in två nya kollegor samtidigt med en bemanning bestående av oss tre.
Det blir körigt att jonglera dem, leverantörer, kunder och kollegor från HK/motsvarande samtidigt... :näsblod
Jag kommer att sova gott ikväll!

Fick ordning på tv-streamingen hemifrån nyss. Problemet löst med intressanta sport-tävlingar på OS under arbetstid. :banana http://dvblogic.com/en <- good shit.

Kör boxer hemma, ner i en server via ett dvb-t2-kort, och skickar ut på internet rätt ner i min padda utan strul (har kört det upplägget sedan finska vinterkriget, men streamingen utåt har jag inte dragit ur tummen att fixa).

ÄNTLIGEN kan man nyttja it-geekandet till något vettigt. ;)

Läste kommentarer ang. skidstafetten på en norsk sida..

"Giljotinen monteres på Karl Johan as we speak, smøreteamet og resten av ledelsen bør kanskje søke asyl."

:hihi

Tjejstafetten. Euforisk glädje hemma i köket. Charlotte jävlarimig Kalla.

Får de inte bragdguldet är det skandal, och alla skall avgå. :musik

Sitter och läser Super Bike från -92 och fnissar åt slutet på den här insändaren :-D
uploadfromtaptalk1392476251608.jpg

Min tur att fixa veckofikat till uppdraget på Scania. Tänkte att det är bäst att baka två kakor så man kan vara säker på att det räcker. :hihi
1836759_690542544321629_145599062_o.jpg

Mina arbetsgivare beslöt sig för att avsluta min provanställning en månad innan den gick ut.
För att fastanställa mig.
Känns ok.

Grattis! :D Fast provanställningen gäller egentligen från din sida också, men är du okej med det bör det väl vara schysst.

Själv log jag åt en snubbe som kletar in sin Glock 17 med allt möjligt gojs på youtube, för att se om den funkar efteråt. Hittills har han tydligen inte lyckats ha ihjäl den.

Bor i studenkorridor med massa muhammedalibabas som stjäl som korpar.

När jag högt beklagade mig över att min fläskfärs var stulen blev två av dem likbleka och försvann som ett skott.
Önskar jag kunde ta någon av dem på bar gärning för just nu skyller de bara på varandra.

Bor i studenkorridor med massa muhammedalibabas som stjäl som korpar.

När jag högt beklagade mig över att min fläskfärs var stulen blev två av dem likbleka och försvann som ett skott.
Önskar jag kunde ta någon av dem på bar gärning för just nu skyller de bara på varandra.

Rohypnol i allt. Problem solved.

Back