Vad fick dig att le idag?

Min brors kreativa kort på min födelsedag, som han dessutom valde att skicka till min jobbadress...
bikerchick.jpg

Idag var det första dagen för i år jag slapp ha på mig mössa eller handskar på morgonen och nästa vecka kommer värmen säger dom.

T-shirt-väder idag ju!:banana

Hittade jag precis bredvid min trapp idag... under löven fanns en hel drös knoppar till...
Våren är verkligen här - på riktigt! Blåsippor är skiten :banana
Blåsippa.jpg

Hojtur till jobbet i solsken idag. :)
Turen tog 40 minuter från dörr till dörr, att jämföra med tåg/tub, som tar 1h35min i snitt dörr till dörr.
Och inte var bilköerna ens märkbara. Fritt hela vägen in från E4 in i Kista, annars brukar ju norra infarten vara något jävulskt fullsmetad med bilar. :tummenupp
Och i eftermiddag ska jag försöka åka på hojprovning med kåtte med. :banana
Hemresan borde också bli i solsken, sålänge väderleksrapporterna inte är fel (för det är de ju aldrig....:fakta)

Jag är fortfarande INTE nöjd. Jävla blåst från helvetet! Åkte från Bålsta till Södertälje idag (besökte MÖR). Visste inte om jag skulle skratta eller gråta, jävla cp-blåst. Hem sket jag i E4/E18 och åkte småvägar. Bättre.

Detta kanske hör hemma i nån surtråd istället. ;)

http://www.aftonbladet.se/resa/article16623050.ab
Turister utvisade – de ansågs vara för sexiga

Tre utländska män har slängts ut ur Saudiarabien.
Anledning: De ansågs för snygga och oemotståndliga för kvinnor.

De tre männen kommer från Förenade Arabemiraten och deltog i den årliga kulturfestivalen Jenadrivah i den saudiska huvudstaden Rijadh.

Plötsligt slog landets religiösa polis till mot männens paviljong på festivalen. De fördes snabbt bort från området och tillbaka till Abu Dhabi i Förenade Arabemiraten.

– En företrädare för festivalen säger att de tre visades ut ur landet därför att de var för snygga och myndigheterna fruktade att kvinnliga besökare skulle falla för dem, skriver den arabiska tidnignen Elaph, som brittiska Telegraph citerar.

”En ren slump”
Enligt ett officiellt uttalande från Förenade Arabemiraten föranleddes dock polisens ingripande av rapporter om att en kvinnlig artist befunnit sig i männens paviljong.

– Hennes besök i vår paviljong var en ren slump och ingick inte i det program som vi på förhand gett ledningen för festivalen, säger Saeed Al Kaabi, chef för den emiratiska delegationen, som de tre männen ingick i.

Poliskvinnan som stoppade mig på lunchen. Jag har aldrig sett någon så uppgiven tror jag. Tänk blöt hund.

Jag trodde jag aldrig skulle se mitt körkort igen men hon lät mig otroligt nog åka vidare uan ens en så mycket som en böter. Det tackar vi för!

Nu ska jag köra jättelugnt och inte bli irriterad över en massamottrafikanter! :lovar

Min granne, den ansvarstagande trygge familjefadern, kom precis hem från vad som troligen var en fest/krogen.
Jääääääääävlar vad han spyr! :zpy
Den imponerande ljudnivån får mej att undra hur mycket han druckit.
Det här är en väldigt välisolerad kåk så normalt hör man inget från grannarna ens när det pågår folkmord.

Startlistan till formel renault 1,6.
Det måste vara ett aprilskämt som gått för långt när den innehåller två ester med efternamnen Annus och Rump.

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...