Vad fick dig att le idag?

En faktura från bilverkstaden. Det blev billigare än först sagt vid samtal med meken efter genomfört jobb. Ibland lyckas man deala litet...

Första "arbetsdagen" på länge!:yoparty Byggjobb. Förvisso svart, ganska provisoriskt och bara småpill efter behov, men ett par timmar här och där ger det och det är skönt att äntligen ha något att göra. De sex timmarna idag förflöt snabbare än motsvarande tid gjort på väldigt länge känns det som... Så tack snälla arbetsgivarn för att du gav mig något att pyssla med :)

Det fick även mig att le när du berättade. Puttenutt. :) Stackars tjej när hon får träffa oss. Mohahaha.

Och just därför får hon antagligen inte det:crash :D

Vad fick dig att le idag

Och just därför får hon antagligen inte det:crash :D

Det tror jag att hon får, klarar hon inte av mig så kommer hon ändå inte klara av BE i slutändan. :D

I morse vaknade jag med ett enda stort leende och det sitter fortfarande kvar i ansiktet. Till och med spärrvakten...(Herr Spärrman...hahaha så kul) fick ett stort leende när jag kom farande som ett jehu förbi spärren. Folk tittar konstigt på mig på tåget och tror säkert att jag är helt psycho. :D (tror)

Så jävla typiskt SH. Ja, jag tycker också hoj är roligare, men hade du kört den hade inte du heller suttit och varit uttråkad direkt.

:D

Jag kör ibland fruns 200 hk V40. Den är mest en transport. Mitt vinterpendlarfordon är numera en fyrhjuling på nio hästar. Kul med sladd, men inget jag kommer att byta ut motorcykeln mot på sommaren också. ;-)

Back