Vad fick dig att le idag?

Läste i Aftonbladet om en tant som kände sig kränkt över att ha samma efternamn som Thorin i the Hobbit... Jag höll på att dö. Tappade hoppet om mänskligheten.

Jag tog mig tid att svara på det med. Tycker att de borde få veta varför de skjuter sig själva i båda fötterna med sin värdelösa reklam.

:rofl Det blir bara bättre och bättre: "Om du felaktigt ser rutan om adblock, kan du här stänga ner inforutan"

:rofl Det blir bara bättre och bättre: "Om du felaktigt ser rutan om adblock, kan du här stänga ner inforutan"

Visst är det sorgligt.
Jag är medlem på en Site som har ca 50% användare jämfört med SH.
Den drivs av 1 person och han har servern i garderoben och gör det endast på hobbybasis.
SH är ljusår från den siten i allt.
Btw han har några få annonser, som är små, relevanta och förmånsenliga för mig som medlem.

Ikea Uddevalla ringde precis och berättade att jag börjar jobba där den 4e februari. Iiiiiiihhhhh wiiiiieeeeeee!!!!!! Aldrig haft en fast tjänst innan, bara vid behov på samma ställe. Åhh så lycklig just nu!!!! Så kul att få vara med att starta upp nya Ikea!! De valde mig wiiiii :banana:banana:crash

Grattis. IKEA verkar vara en utmärkt arbetsgivare. Mängder med förmåner och sånt.
Arbetar själv på IKEA fast för ett annat företag så jag får bara titta på när dom har det gött :(

Drog på mig overallen från högskolan och började med att vinterpyssla hojen. :D

Mektomte!
DSC_0034.jpg

Pluggade du till styckare?

Nästan, ingentinggjör. :) Den oerhört sexiga kepsen kommer från ett tidigare jobb som antingen tårtbakare eller kakbakare. Minns inte vilket.
Den är däremot skitpraktisk när man ska meka, för man slipper att få håret ivägen hela tiden. Och själva mekandet i den knallröda overallen täcker ju upp sexighetsförlusten pga den oerhört fula kepsen.

Ska´ren julpyntas? :hihi

Tjaa, jag har tjöppt en julklapp till den iaf. :D Nytt drivpaket ska monteras i helgen (om det kommit fram vill säga).
Det gamla såg ut såhär:
DSC_0033[1].jpg
Föredrar att ha en ordentlig overall på mig när det ska grisas med kedjor och olja. :D Och det blir ju ännu bättre om det står Studentföreningen Prima Ingenjörer I Kalmar på ryggen. :D

Tjaa, jag har tjöppt en julklapp till den iaf. :D Nytt drivpaket ska monteras i helgen (om det kommit fram vill säga).
Det gamla såg ut såhär:
View attachment 374728
Föredrar att ha en ordentlig overall på mig när det ska grisas med kedjor och olja. :D Och det blir ju ännu bättre om det står Studentföreningen Prima Ingenjörer I Kalmar på ryggen. :D

Kedjan ser ut som skit... i dubbel bemärkelse... hehe :crash

Back