Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, joh. Apropå fint så måste en endurohoj införskaffas så man kan föra lite oväsen här. Och skvätta lite lappmögel/grus på endurobanan ett stenkast bort.

Självklart, har ni inte gjort det än!??!![]()

Hellre det än en mogen Ardbeg, den jäveln är så rökig att den luktar häst...![]()
Nä.
Lagt alla enduropengarna på bensin den här lönen, blir inte billigt att kuska upp till sthlm från kkna med släp ett par varv.
Men med lite tur kanske det blir pengar över på decemberlönen, annars är det dubbel lön som gäller i januari, och då jävlar i det.![]()

Ardbeg är ju bland det bästa som finns. Avslutade lördagskvällen med att korka upp en oöppnad Ardbeg som är min huswirre. Dags att köpa en till. Vill alltid ha en oöppnad som backup för att slippa risken att det tar slut.
Du borde testa Ardbeg Supernova eller varför inte Octomore, då snackar vi rök.
Men så kan man väl konstatera att de flesta buteljer hemma hos mig innehåller betydande rökighet då två tredjedelar av dem från Islay..

Så nej, jag tror inte att det är för mig dessvärre Då blir det kanske till att ut o sladda i januari då!![]()

Ardbeg är ju bland det bästa som finns. Avslutade lördagskvällen med att korka upp en oöppnad Ardbeg som är min huswirre. Dags att köpa en till. Vill alltid ha en oöppnad som backup för att slippa risken att det tar slut.
Du borde testa Ardbeg Supernova eller varför inte Octomore, då snackar vi rök.
Men så kan man väl konstatera att de flesta buteljer hemma hos mig innehåller betydande rökighet då två tredjedelar av dem från Islay..
Har heller aldrig förstått grejen med rökig wirre. Det är typ som att hångla med en alkis som precis spytt efter att ha dragit i sej ett helt paket gula blend. :spyNjae...
Vetefan vilken variant det var vi hade vid middagen hos morföräldrarna senast, men när den korkades upp spred sig en stark doft av tjära, stall och häst i hela rummet. Min lillasyster kunde inte vara kvar, hon gick utJag är i normala fall inte särskilt "klen" av mig, men även jag fann det lite jobbigt att sitta bredvid morfar medan han smuttade på fanskapet...
Så nej, jag tror inte att det är för mig dessvärre
![]()
Whisky (speciellt rökig sådan) är för wannabe-machomän. Jag tar hellre en god rom vilken dag som helst i veckan.
Jag hittade en flaska Statesman i källaren....
För mig har det andlig handlat om att rökig whisky skulle vara mer matcho eller finare eller något sådant. FÖr mig handlar det om att jag egentligen inte gillar whisky och behöver rök och tjära för att slippa whiskysmaken.![]()

|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin
Efter spionbilder, hintar o... |