Vad fick dig att le idag?

Bilfan gick igenom Svensk Bilprovnings rigorösa test. :)

Sparkade de på däcken och var nöjda med att den inte rasade ihop? :D
(De släppte igenom min förra vinterbil med sopslut upphängning, avrostat avgasrör och trasigt framljus med kommentaren att jag behövde fixa framljuset.)

Haha, visste att någon skulle ge det svaret :) Men nej, bara med Keira Knightley... *drool*
Oh yeah!!
Awe.......................................................wait for it........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................some
:D

Var ut på en liten lunchpromenad idag...runt lunchtid. Lyssnade på radio, Metropol.
Nånstans framåt kvart i ett spelades en låt där de sjöng/rappade om att impa, och iom det nånting liknande "and I get up on my Yamaha R6..."
:D :tuttar :rock

Edit/Tillägg: Kollade låtlistan nu och det var "Wiley & Ms D - Heatwave" för den som vill kolla min hörsel. ;)

Var ut på en liten lunchpromenad idag...runt lunchtid. Lyssnade på radio, Metropol.
Nånstans framåt kvart i ett spelades en låt där de sjöng/rappade om att impa, och iom det nånting liknande "and I get up on my Yamaha R6..."

Edit/Tillägg: Kollade låtlistan nu och det var "Wiley & Ms D - Heatwave" för den som vill kolla min hörsel. ;)

Jag hoppades att någon (som vanligt) återupplivat en gammal favorit.
Jag hade fel.
Musiken var bättre förr.

Fan vad jag garvade när jag såg det...
E0n-YBfaCUCAeiX-0Gsl0g2.gif

Musse Pigg var bättre förr!

when the suns out...
see the gyal dem 2
i wake up do another gyal dem tune
i ride out on my yamaha R6
when im reaching the dance
bring the gal dem through
gal dem know they say the wanna whine up i get behind her and she get while up she back it up good but i try my luck whinning up gyals is the vibe i love

Edit: Efter att jag hade hittat texten var jag tvungen att lyssna på låten på Spotify, det var ju inte riktigt min typ av musik om man säger så.

Last edited:
Slog mig precis att det är en månad kvar tills jag kör upp med första lasset prylar till huset.:banana

when the suns out...
see the gyal dem 2
i wake up do another gyal dem tune
i ride out on my yamaha R6
when im reaching the dance
bring the gal dem through
gal dem know they say the wanna whine up i get behind her and she get while up she back it up good but i try my luck whinning up gyals is the vibe i love

Edit: Efter att jag hade hittat texten var jag tvungen att lyssna på låten på Spotify, det var ju inte riktigt min typ av musik om man säger så.

Slog dock Skrotnisses gamla "goding" med hästlängder...

Skrapa fotpinnar typ hela bogan med gs;n idag, riktigt trevlig tur, dock gick det 100 kmh långsamare förbi röskär mot va de gör på gixxern :D

Nytt jobb!
Jagat i nästan 4 år efter en doktorandtjänst och nu har jag äntligen fått en!
Känns så FÖRBANNAT bra!!!!!11!!1!1!1!eleven!!1

Innebär också en flytt till trevliga Umeå.

Back