Vad fick dig att le idag?

Efter att ha jobbat 2 veckor...

"-Your stats are excellent. Even above some of the old guys in here. If you are interested i am considering putting you up for some roles with more responsibility? Let me just observe how you're doing for the next few weeks"

:yoparty

Gulliga ni är, killar! Det får mig att le :) Att ge folk ett gott skratt är bara roligt, jag kan skratta åt mig själv också! Hade varit tråkigt annars ;)

Hittade en gammal bild på mig där jag ser ut som en korsning mellan E.T och en velociraptor. Jag höll på att dö. AND THEN... This pic... Då dog jag.

this is dog.jpg
:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Gulliga ni är, killar! Det får mig att le :) Att ge folk ett gott skratt är bara roligt, jag kan skratta åt mig själv också! Hade varit tråkigt annars ;)

Hittade en gammal bild på mig där jag ser ut som en korsning mellan E.T och en velociraptor. Jag höll på att dö. AND THEN... This pic... Då dog jag.

View attachment 371883
:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Såeeh du postar alltså från livet efter detta??
Ascoolt! :yoparty

Såeeh du postar alltså från livet efter detta??
Ascoolt! :yoparty

Just precis. Men jag har ett trick för att återuppliva mig själv. Min kompis sa nämligen en gång att jag sjunger så dåligt att jag väcker de döda bara för att döda dem igen.... Hahaha. Får sjunga liiite bara :crash Detta är iofs inget nytt. Jag är i zombiemode alltid.

Just precis. Men jag har ett trick för att återuppliva mig själv. Min kompis sa nämligen en gång att jag sjunger så dåligt att jag väcker de döda bara för att döda dem igen.... Hahaha. Får sjunga liiite bara :crash Detta är iofs inget nytt. Jag är i zombiemode alltid.

Va, menar du att inte alla respawnar när de dör? Isåfall behöver jag nog tänka över mitt hojåkande.:D

Efter att ha jobbat 2 veckor...

"-Your stats are excellent. Even above some of the old guys in here. If you are interested i am considering putting you up for some roles with more responsibility? Let me just observe how you're doing for the next few weeks"

:yoparty
Spring så fort du kan, det är första steget mot å bli avdelningens zigenare, ett ständigt springa runt å fixa allt, aldrig en aning om vad du skall göra från ena timmen till den andra.
(jaja, det är lite småkul dom första åren)

RasGasen går kanon med riktig bestyckning i, det rykande och fyrtaktande spanska underverket blev ett rytande monster idag, det går på slangen stup i ett i endurospåret...att man inte dog direCkt. :crash

Back