Maestro
Ny medlem
Det bidde inge regn så idag tog jag hojen till jobbet och kommer sluta kl 14 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det bidde inge regn så idag tog jag hojen till jobbet och kommer sluta kl 14![]()
Microsoft Technical Department ringde på min hemtelefon och ville hjälpa till att ta bort virus från min dator. Tänk vad snällt av dem.
De har ringt mig 3 ggr och velat vara snälla och ta bort virus i mitt Win 7.
Konstigt svarar jag för i burken hemma har jag inte Win 7.
Det kallar jag service!
De tar t.o.m bort virus på eventuellt kommande OS hemma hos dig.
http://www.svd.se/naringsliv/branscher/handel-och-tjanster/siemens-bojkottar-ryanair_7533172.svd
Alltså, rättsliga åtgärder mot Siemens för vad? Att de inte vill vara kund? Eeeh? Va?
Iofs har Ryanair aldrig varit speciellt vettiga så det passar väl kanske bra...![]()
![]()
Nja, det kan komma under rubriken "Förtal" eller liknande där företaget ifråga (RyanAIR) kan visa på ett medvetet beteende för att skada deras anseende.
Sen om någon domstol eller liknande skulle ta det på allvar med tanke på Ryanairs rykte... det vete sjutton.
Men måste faktiskt hålla med om att det Siemens gjorde inte är särskilt snyggt, även fast de har rätt i sak men enligt deras Travel Manager så använder de inte Ryanair i dagsläget ändå utan de ville sända ett budskap till hela flygbranschen säger hon.![]()
http://www.svd.se/naringsliv/branscher/handel-och-tjanster/siemens-bojkottar-ryanair_7533172.svd
Alltså, rättsliga åtgärder mot Siemens för vad? Att de inte vill vara kund? Eeeh? Va?
Iofs har Ryanair aldrig varit speciellt vettiga så det passar väl kanske bra...![]()
![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show