Inte på södra halvklotet.![]()
Sant, men det skulle bara bidra till förvirringen att berätta det när de väl lyckats lista ut vad medsols och motsols är och ge ännu mer underhållning.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte på södra halvklotet.![]()
Tror min lever kommer explodera till döds snart ändå om hostan fortsätter.
Vet inte om jag har feber. Och det betyder att jag inte har farligt hög feber.Fick dock ändå ta Ipren idag då jag såklart fick mens* också.
* Förlåt, men jag orkar inte komma på nån fin omskrivning.
Har skjorta på mig idag. Mamma skulle vara stolt om hon visste.
Nytt jobb alltså. Samma här, sen jag började på kontoret för fem år sen har jag skjorta på mig varje dag. Innan gick jag aldrig i skjorta.
Näe, det nya jobbet dröjer en månad till. Däremot "ny" tvättmaskin med ångfunktion. Tog ut alla russin ur garderoben och körde dem så nu är de användbara utan att behöva stryka.![]()
Näe, det nya jobbet dröjer en månad till. Däremot "ny" tvättmaskin med ångfunktion. Tog ut alla russin ur garderoben och körde dem så nu är de användbara utan att behöva stryka.![]()
"Sugna på öl tog sig gänget av unga pojkar in på Coop vid Odengatan. Där länsade de disken och gick 200 meter bort för att dricka. Minuter senare grips de av polis – med väskorna fyllda av alkoholfri bärs."
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15475188.ab
Det låter ju för bra för att vara sant!![]()
Vart fan är världen påväg?
Även om jag själv var för feg för att våga så kan jag ju ärligt säga att folkölsstölder var rätt vanligt förekommande även på den tiden då jag körde moppe, talade med sprucken röst och tjuvrökte...
Så i den bemärkelsen är nog världen rätt oförändrad.
Det är möjligt.
Kanske bara jag som var en ordentlig pojk även som liten.
![]()
Svensk matkultur, så vidrig att sprit är det enda som hjälper?![]()
Det bästa som hänt sedan skivat bröd!
Jag köpte den bättrebegagnad för 2700.. nypris över 10.. Finns dock modeller med ångfunktion för sisådär 6-7..Kostar sånn i grova tusen tal? 5 eller 10?
Jag köpte den bättrebegagnad för 2700.. nypris över 10.. Finns dock modeller med ångfunktion för sisådär 6-7..Kostar sånn i grova tusen tal? 5 eller 10?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |