Vad fick dig att le idag?

Ha ha ha, ni är för roliga. Klart jag är tjej, musen kan jag säga används dagligen. Fritt att tolka hur man vill he he.

givetvis en datormus...

Hämta en hoj åt polaren, ett riktigt blysänke en gsx750 -80 men de duger till att dra in han i skiten, sen ska vi nog se att de blir roligare saker när kortet e i hand.

Sen att det inkluderade att jag provkörde och körde hem den åt han va ju inte fel med tanke på att min hoj väntar på hjärttransplatation. Surt att jag blev råpiskad av en gammal firebird på e4an bara, den går som min gixxer upp till 9500 sen e rödmarkeringen på den här och effekten kommer på min..

Sen sprang jag en mil och kunde sprungit en till om de inte va för skavsåren (som nu e blåsor)

Hämta en hoj åt polaren, ett riktigt blysänke en gsx750 -80 men de duger till att dra in han i skiten, sen ska vi nog se att de blir roligare saker när kortet e i hand.

Sen att det inkluderade att jag provkörde och körde hem den åt han va ju inte fel med tanke på att min hoj väntar på hjärttransplatation. Surt att jag blev råpiskad av en gammal firebird på e4an bara, den går som min gixxer upp till 9500 sen e rödmarkeringen på den här och effekten kommer på min..

Sen sprang jag en mil och kunde sprungit en till om de inte va för skavsåren (som nu e blåsor)

750 är lite tasklös, men visst är det imponerande att en trettio år gammal hoj går så pass ändå?

Hittade en hel bunt bilder på mig från min tysklandsresa och körning på Nürburgring. Den här fick mig att le så stort att jag fick ont i käkarna! JÄVLARS vad jag blev stolt! 1 år på hoj och jag presterade detta! Nu vill jag tillbaka, helst nu!!!
DSC_0176.jpg

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...