Vad fick dig att le idag?

Le och bli förundrad. Kortet tagit på kompisens systers bil. Förstår inte hur den kom in där!

Bifogat

• uploadfromtaptalk1332880726867.jpg
    uploadfromtaptalk1332880726867.jpg
    66.1 KB · Visningar: 152
  • uploadfromtaptalk1332880760717.jpg
    uploadfromtaptalk1332880760717.jpg
    60.4 KB · Visningar: 132
Tredje dagen i rad med 18+ och klarblå himmel. Min motivation för att arbeta blir mindre och mindre...
Skönaste är att mina kollegor är sympatiska och har förståelse. :tummenupp

Ja jävlar. Reservdatorn tvärdog som fan tidigare, så fram med några öl, min vanliga dator och lite verktyg och börja mecka helvet!!!...
Och se på fan, lagom när jag började bli lullig hoppade datorn igång! Weehaaa! Så nu är jag både lullig och med dator igen. Bra dag minsann. Och solen skiner o har sig ute med, så har hunnit med ett par öl ute på offentlig plats med.
\o/

Vaknar upp och ser ett par centimeter snö ute, i kombination med halv storm lutar det åt tuffa förhållanden under dagens 5 fotbollsmatcher. Årets första turnering utomhus med Korpen. Älskar tuffa förhållanden! :rock

Vaknar upp och ser ett par centimeter snö ute, i kombination med halv storm lutar det åt tuffa förhållanden under dagens 5 fotbollsmatcher. Årets första turnering utomhus med Korpen. Älskar tuffa förhållanden! :rock

Fo-poll är väl en vintersport från början?
Jag har hört ryktas om att man gick över till fotboll när det blev för kallt med cricket och golf.

I övrigt håller jag med.
Men av bekvämlighetsskäl.
Visserligen gillar jag inte fotboll, men ansträngande sporter lämpar sig bäst i kallt väder.

Min hoj! Den är hemma nu! :banana Min underbara man körde hem den 47 mil i kylan idag! :) Så nu står den här! :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti