Vad fick dig att le idag?

Skulle träffa en okänd tjej idag för lunchdate.
På plats (Åhlens) ringer man upp.
Jag: "Hej! Var är du?"
Hon: "Jag står utanför entren"
Jag: "Jag med. Jag ser inte dej"
Hon: "Jag ser inte dej heller, var står du mer specifikt?"
Jag: "Vid nergången till tunnelbanan"
Hon: "Ehh, det finns ingen tunnelbana här..."

Visade sej att vi i vår sparsamma kommunikation lyckats missa att vi bor i olika städer.

Och det fick dig att le? Kände du på dig att det var en riktig träskpadda eller?

Blev stoppad av en bil med en ung dotter i - "Min dotter vill säga hej till dig":3freak

Morsan i bilen sa - min dotter vill säga hej till dig - "ni träffades när hon var 11 och hon saknar dig - nu är hon 19"

:rofl

Fan vad jag skratta:hihi

Jag stod där med ett sixpack dagen före julafton....:rofl - fy fan va ja garva

Blev stoppad av en bil med en ung dotter i - "Min dotter vill säga hej till dig":3freak

Morsan i bilen sa - min dotter vill säga hej till dig - "ni träffades när hon var 11 och hon saknar dig - nu är hon 19"

:rofl

Fan vad jag skratta:hihi

Jag stod där med ett sixpack dagen före julafton....:rofl - fy fan va ja garva

Öh, va? :O

Ojojojojoj, vad du kommer att få äta upp det inlägget när du skriver i förbannadtråden om tågtrafiken....

l.
Den 11 dec fick vi direkttåg till Skövde hemma en halvtimme tidigare, o många fler avgångar o de har gått mycket bra, som de brukade göra , o det gör mig jätteglad + att man faktiskt kan påverka. Ångar inte alls att jag tackade nej till jobbet då de inte hade ngt bättre att erbjuda än vad jag har i dag.

:) ledig nu i tio dagar:) fick Bose hörlurar i julklapp, kommer användas flitigt :banana

Last edited:
Fick en rabattkod från CDON på sms som Halebop skickade ut. Går in på CDON och ser att EA-games har kampanj idag. Battlefield 3 kostar 249 kr minus 50 kr rabatt. Tio minuter efter att jag fått sms hade jag beställt spelet :tummenupp

Bokade en SMC-kurs på Gelleråsen 26e maj. Var inte helt nöjd med att det var julafton och litet till behövdes för att dagen skulle bli litet extra bra.

Fick en rabattkod från CDON på sms som Halebop skickade ut. Går in på CDON och ser att EA-games har kampanj idag. Battlefield 3 kostar 249 kr minus 50 kr rabatt. Tio minuter efter att jag fått sms hade jag beställt spelet :tummenupp

Kan man överlåta den koden, eller är den personlig?

Jag fick också en.

Tackar för tipset, blev samma här oxå... Så nu behöver ja bara köpa minne, skärm å grafikkort oxå :P

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman