Vad fick dig att le idag?

378092_10150417798328441_668743440_8513493_1676392610_n.jpg

:D

Möte med franska leverantörer och kollegor därefter middag och boule. Gjorde inget att jobba övertid idag. :)

Ett av få jobbmöten som man inte ville skulle ta slut. Känns bra att de lyssnat på våra litet speciella (Enligt fransk standard.) önskemål.

Den där tjejen på jobbet... Ingen verkar veta vem det är, och jag har inte samlat cojones nog att gå och presentera mig.
Men jag blir glad varje gång jag ser henne. :)

Va gött - mitt passerkort har gått ut och kommer inte in på jobbet - det tar tid och fixa - förra gången tog det två veckor.

Cheferna har ingen brådska,jag går hemma i fillingar och dricker folköl och jag får betalt:)

:3freak

Har provat alla 2,8 sorter, alla 3,5 sorter - va fan ska man göra nu

7,2or o ett halvrör+pubrunda hällde jag i mig första dagen om det var den enda och sista - men fan vet om det pågår 2 veckor:dricka.

Så lättöl,gå på cafeer och limma på gymnasiechicks is da shit:3freak

Tror hon insett mitt intresse vid det här laget. Frågade inte henne om namnet, så det får nog göras om. Men min kollega är lika diskret som en detonerad landmina. "-Är det hon?" *peka*
:gnissla

Tror hon insett mitt intresse vid det här laget. Frågade inte henne om namnet, så det får nog göras om. Men min kollega är lika diskret som en detonerad landmina. "-Är det hon?" *peka*
:gnissla

Eller så reagerade hon som alla kvinnor gör när man tittar på dem och pekar. Trott att ni pratade illa om henne. Så bäst att du omedelbums tar dig i kragen och pratar med henne, och bjuder på en lunch. ;)

Eller så reagerade hon som alla kvinnor gör när man tittar på dem och pekar. Trott att ni pratade illa om henne. Så bäst att du omedelbums tar dig i kragen och pratar med henne, och bjuder på en lunch. ;)

OJ! Det var insiktsfullt av en man, tror aldrig jag hört en man som förstått sig på det sätt vi kvinnor funkar på så klockrent... Jag hade definitivt undrat vad det var för fel på mig om någon pekar på mig så där...
Snabba ryck gäller här för att klara dig ur knipan, lunch på tu man hand är det för er i morgon helt enkelt! Mycket bra råd där från Ulvhamne!
Hälsningar SH rådet

OJ! Det var insiktsfullt av en man, tror aldrig jag hört en man som förstått sig på det sätt vi kvinnor funkar på så klockrent... Jag hade definitivt undrat vad det var för fel på mig om någon pekar på mig så där...
Snabba ryck gäller här för att klara dig ur knipan, lunch på tu man hand är det för er i morgon helt enkelt! Mycket bra råd där från Ulvhamne!
Hälsningar SH rådet

Fuck! Nu avslöjade jag ju att jag egentligen förstår mig på människor! :huvet :gnissla

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats