Vad fick dig att le idag?

Min hyresvärd för garaget är jättenöjd, han tyckte det var exemplariskt av mig att fixa ny hyresgäst när grannen flyttat. Gäller att ha bra relationer to the man. :yoparty

Kom att tänka på kompisen som var hemma hos mig igår. Hon såg min skivstång ligga i stället och sa "Lyfter du det där? Det kan nog jag med lyfta!" gick fram och försökte. Och kunde inte rubba den. Så tog hon tag i ena änden och tog i, och lyckades rubba den några mm. :)
Det *ser* inte så tungt ut.

Ellen?
Kim Kardashian?
Whut?

Ingen aning om vad hon sysslar med eller varför hon är känd men det brukar vara svårt att missa rubrikerna i kvällspressen om henne. Så när det ena dagen braskas ut att hon skiljer sig och att hon dagen efter sitter och är nygift hos Ellen var komiskt.

Ytterligare ett tecken på att hon är någon form av B-kändis-patrask som egentligen bara är känd för att hon är känd och knappast har några större fördelar värda namnet än att hon gör sig på bild och är bra på att skapa rubriker...

Ingen aning om vad hon sysslar med eller varför hon är känd men det brukar vara svårt att missa rubrikerna i kvällspressen om henne. Så när det ena dagen braskas ut att hon skiljer sig och att hon dagen efter sitter och är nygift hos Ellen var komiskt.

Ytterligare ett tecken på att hon är någon form av B-kändis-patrask som egentligen bara är känd för att hon är känd och knappast har några större fördelar värda namnet än att hon gör sig på bild och är bra på att skapa rubriker...

sökord: namn + sex tapes ;)

Hon har gjort en amatör-porrulle och har stora tuttar. Det är väl ungefär de egenskaper hon besitter.
Dvs. som vilken annan Ö-kändis som helst.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman